Servisna akcija tudi pri Mazdi
Po težavah z odpoklici vozil, ki so jih imeli nekateri proizvajalci, je tudi japonska Mazda v ZDA napovedala prostovoljno servisno akcijo v zvezi z možno napako delovanja servo volana. Težave se lahko pojavijo pri modelih Mazda3 prejšnje generacije in Mazda5, ki so bili izdelani med 1. aprilom 2007 in 30. novembrom 2008. Napaka se lahko pojavi na elektrohidravličnem sistemu volana zaradi možnosti korozije hidravlične cevi in posledično zamašitve ventilov. Zaradi povečanega upora sistem izklopi delovanje hidravlične črpalke in posledično servo ojačitve volana. Ob tem se prižge opozorilna lučka. Upravljanje z volanom je težje, posebej pri manevriranju na mestu oziroma parkiranju. Kljub temu varnost vožnje ni ogrožena in pri doslej zabeleženih primerih težav ni bilo žrtev ali poškodb, zagotavljajo pri Mazdi. V Evropi, kjer se bo servisna akcija začela oktobra letos, bo v posebni servisni pregled vključenih okoli 70 tisoč avtomobilov. Na slovenskem trgu je 58 vozil, ki bi lahko imela napako, in lastnike bodo povabili na servisni pregled. Lastniki Mazde3 prejšnje generacije in Mazde5, ki bi želeli preveriti, če se posebna servisna akcija nanaša na njihovo vozilo, to lahko preverijo na najbližjem Mazdinem pooblaščenem servisu ali neposredno pri uvozniku Mazda Motor Slovenija na telefonski številki (01) 420 40 80 oz. po elektronski pošti tehnicna.sluzba@mazda.si.