Grdi, grši, najgrši
Ob izborih najlepših in najboljših se pojavljajo tudi seznami najgrših avtomobilov.
Avtomobilske revije in spletne strani so vsaj nekajkrat na leto polne zapisov o izborih najlepših, najboljših, najbolj tehnološko dovršenih, najbolj zaželenih in najbolj »zelenih« avtomobilov. Podeljujejo jim bolj ali manj zveneče naslove, s katerimi si avtomobilski proizvajalci obetajo boljšo prodajo ali vsaj večji ugled med konkurenco.
Ob tem pa javnost ne spregleda tudi avtomobilov, ki zaradi svoje zunanjosti niso dosegli večjega uspeha ali pa so bili celo izžvižgani in so jih posledično predčasno upokojili. Skoraj na vseh lestvicah najgrših avtomobilov se bolj ali manj pojavljajo enaka imena, med njimi že pokojni vzhodnonemški Wartburg, še ne pozabljeni Citroënov Ami 6, Fiat Multipla, Chrysler PT Cruiser, SSang Yong Rodius (na fotografiji) in nekaj nam bolj znanih štirikolesnikov, kot sta Zastava 101 in Yugo Koral.
Med avtomobile na seznamih najgrših je torej uvrščenih tudi nekaj nekoč prodajno uspešnih modelov, večina pa je pač takih, ki so že pred leti ali šele pred nedavnim končali na smetišču avtomobilske zgodovine.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

