Konec klasične miselnosti

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

Prav nobenega dvoma ni, da so pri Oplu z novo Insignio naredili temeljit rez s preteklostjo in se v celoti poslovili od tistega, kar so v srednjem razredu počeli pred tem. Kako radikalno so spremenili miselnost, se vidi tudi po kombijevski izvedbi avtomobila, ki je naletel morda na nepričakovano velik posluh pri kupcih.

Insignia Sports Tourer v vseh pogledih ustreza podobi sodobnega družinskega kombija, kar seveda najbolj jasno dokazuje že kar s svojo zunanjo podobo. Ta je ukrojena v skladu z modo, torej zadnji del ni odsekan strmo, ampak položno, prtljažna vrata so na prvi pogled nekoliko premajhna, skrivajo pa razkošen 540-litrski prostor, ki s podiranjem zadnje klopi doseže skoraj trikratno osnovno vrednost. Prtljažnik je temeljito obdelan in vrata se odpirajo s pomočjo elektrike, ki pa ne deluje vedno zanesljivo oziroma včasih sploh ne.

Voznikov delovni prostor je zasnovan sodobno, navidezno tudi urejeno, toda uravnavanje klimatske naprave in radijskega sistema je še vedno prezapleteno in tu je Insignia obremenjena z dediščino svoje predhodnice Vectre. Več pozornosti bi moralo biti namenjene kakovosti plastike armaturne plošče, ki je okrašena z vložki z vzorcem lesa in občutljiva za prstne odtise in šklepetanje.

Pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik solidno opravlja svojo nalogo, a nič več kot to. Nekaj dodatne moči ne bi bilo odveč, tudi nekaj navora v spodnjem območju vrtljajev zmanjka ali pa bi bilo vse skupaj bolje z drugačnim preračunom prestavnih razmerij šeststopenjskega ročnega menjalnika. Zaradi velikih koles Insignia Sports Tourer dobro požira cestne grbine, nagibanje karoserije v ovinkih je znosno, ustavljanje zanesljivo, voznik pa bi si na volanu želel bolj natančne povratne informacije s ceste.

Insignia si torej utira svoj prostor pod avtomobilskim soncem s sodobno podobo, ki zna loviti poglede, s prostorno notranjostjo in preizkušeno mehaniko. Revolucija je bila kljub temu dovolj mehka, da je ostala oplovsko prepoznavna, seveda pa ima ob sebi tudi vrsto močnih tekmecev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,9/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Šport / / 13:55

Izzivov še ne bo zmanjkalo

Tako Marcel Rodman kot člani naše hokejske reprezentance, ki je drugo leto zapored postala najboljša slovenska ekipa leta, imajo v tej sezoni nove izzive, največji pa je uspešno nastopanje med svetovn...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / / 22:18

Za Krvavec nove priložnosti

Novi lastnik Krvavca Alpska investicijska družba ter njen lastnik kranjski podjetnik Janez Janša imata za še večjo prepoznavnost in uspešnost Krvavca precej načrtov, med drugim tudi dodatno ponudbo in...

Kronika / / 22:18

Namerno stekel pred gasilce

Pešec, ki je pri rdeči luči namerno stekel pred gasilsko vozilo na nujni vožnji, bo prejel največ 80 evrov globe. »Zgrožen sem. Nisem pričakoval take objestnosti,« pravi voznik gasilskega vozila.

Volitve 2019 / / 22:18

Pogledi na razvoj občine Naklo

Namen okrogle mize, ki jo je pred dnevi sklicala Civilna iniciativa in soorganiziral občinski odbor SLS, je bil širši vpogled, tudi (kritična) ocena, kako se razvija občina Naklo.

Izleti GG / / 22:18

V Prekmurju je luštno

Kako ne, saj smo spoznali urejene kraje, prijazne ljudi in dobre jedi ter zanimive običaje.

Razvedrilo / / 22:17

Prihajajo okrogle obletnice

Lea Lukanec je praznovala trideseti rojstni dan, Klemen Ličar štiridesetega. Do konca leta pa prihaja šopek okroglih kolesarskih obletnic, med njimi vsaj dve štiridesetletnici in dve srečanji z abraha...