Konec klasične miselnosti

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

Prav nobenega dvoma ni, da so pri Oplu z novo Insignio naredili temeljit rez s preteklostjo in se v celoti poslovili od tistega, kar so v srednjem razredu počeli pred tem. Kako radikalno so spremenili miselnost, se vidi tudi po kombijevski izvedbi avtomobila, ki je naletel morda na nepričakovano velik posluh pri kupcih.

Insignia Sports Tourer v vseh pogledih ustreza podobi sodobnega družinskega kombija, kar seveda najbolj jasno dokazuje že kar s svojo zunanjo podobo. Ta je ukrojena v skladu z modo, torej zadnji del ni odsekan strmo, ampak položno, prtljažna vrata so na prvi pogled nekoliko premajhna, skrivajo pa razkošen 540-litrski prostor, ki s podiranjem zadnje klopi doseže skoraj trikratno osnovno vrednost. Prtljažnik je temeljito obdelan in vrata se odpirajo s pomočjo elektrike, ki pa ne deluje vedno zanesljivo oziroma včasih sploh ne.

Voznikov delovni prostor je zasnovan sodobno, navidezno tudi urejeno, toda uravnavanje klimatske naprave in radijskega sistema je še vedno prezapleteno in tu je Insignia obremenjena z dediščino svoje predhodnice Vectre. Več pozornosti bi moralo biti namenjene kakovosti plastike armaturne plošče, ki je okrašena z vložki z vzorcem lesa in občutljiva za prstne odtise in šklepetanje.

Pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik solidno opravlja svojo nalogo, a nič več kot to. Nekaj dodatne moči ne bi bilo odveč, tudi nekaj navora v spodnjem območju vrtljajev zmanjka ali pa bi bilo vse skupaj bolje z drugačnim preračunom prestavnih razmerij šeststopenjskega ročnega menjalnika. Zaradi velikih koles Insignia Sports Tourer dobro požira cestne grbine, nagibanje karoserije v ovinkih je znosno, ustavljanje zanesljivo, voznik pa bi si na volanu želel bolj natančne povratne informacije s ceste.

Insignia si torej utira svoj prostor pod avtomobilskim soncem s sodobno podobo, ki zna loviti poglede, s prostorno notranjostjo in preizkušeno mehaniko. Revolucija je bila kljub temu dovolj mehka, da je ostala oplovsko prepoznavna, seveda pa ima ob sebi tudi vrsto močnih tekmecev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,9/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / ponedeljek, 30. junij 2008 / 07:00

Breme raka na debelem črevesu in danki

Program Svit je državni program presejanja in zgodnjega odkrivanja predrakavih sprememb in raka na debelem črevesu in danki. Namenjen je ženskam in moškim v starosti od 50 do 69 let in je za udeleženc...

Objavljeno na isti dan


Šport / torek, 5. november 2013 / 15:17

Zimska liga v malem nogometu

Še do tega četrtka, 7. novembra, ko bo ob 19.30 v M baru v Tržiču žrebanje predtekmovalnih skupin, sprejemajo prijave za igranje v Zimski dvoranski rekreativni ligi v malem nogometu v Tržiču. Potek...

Kronika / torek, 5. november 2013 / 15:15

Požigalca hitro izsledili

Kranj – Kranjski policisti so v petek prijeli 23-letnega Kranjčana, ki ga sumijo, da je v kleteh dveh stolpnic na Cesti 1. maja v Kranju podtaknil ogenj ter s tem ogrozil življenja in premoženje st...

Kultura / torek, 5. november 2013 / 15:13

Dvajseta Pokrajina

Kranj – Fotografsko društvo Janez Puhar in Kabinet slovenske fotografije pri Gorenjskem muzeju danes, v torek, 5. novembra, ob 18. uri vabita na odprtje 20. jubilejne fotografske razstave Pokrajina...

Nasveti / torek, 5. november 2013 / 15:08

Z bučnim oljem bo vse bolje

Na štajersko-prekmurskem koncu mladostnost, vitalnost in zdravje že lep čas črpajo iz hladnega temno zelenega studenca mladosti. Vanj vse pogosteje skačemo tudi prebivalci drugih delov oziroma bučno o...

Kronika / torek, 5. november 2013 / 12:42

Dvakratnemu roparju več let zapora

Na kranjskem okrožnem sodišču so Nermina Lovića zaradi dveh ropov v enem dnevu obsodili na sedem let in pol zapora. Jeznemu Jeseničanu bodo sodbo poslali v zapor.