Konec klasične miselnosti

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

Prav nobenega dvoma ni, da so pri Oplu z novo Insignio naredili temeljit rez s preteklostjo in se v celoti poslovili od tistega, kar so v srednjem razredu počeli pred tem. Kako radikalno so spremenili miselnost, se vidi tudi po kombijevski izvedbi avtomobila, ki je naletel morda na nepričakovano velik posluh pri kupcih.

Insignia Sports Tourer v vseh pogledih ustreza podobi sodobnega družinskega kombija, kar seveda najbolj jasno dokazuje že kar s svojo zunanjo podobo. Ta je ukrojena v skladu z modo, torej zadnji del ni odsekan strmo, ampak položno, prtljažna vrata so na prvi pogled nekoliko premajhna, skrivajo pa razkošen 540-litrski prostor, ki s podiranjem zadnje klopi doseže skoraj trikratno osnovno vrednost. Prtljažnik je temeljito obdelan in vrata se odpirajo s pomočjo elektrike, ki pa ne deluje vedno zanesljivo oziroma včasih sploh ne.

Voznikov delovni prostor je zasnovan sodobno, navidezno tudi urejeno, toda uravnavanje klimatske naprave in radijskega sistema je še vedno prezapleteno in tu je Insignia obremenjena z dediščino svoje predhodnice Vectre. Več pozornosti bi moralo biti namenjene kakovosti plastike armaturne plošče, ki je okrašena z vložki z vzorcem lesa in občutljiva za prstne odtise in šklepetanje.

Pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik solidno opravlja svojo nalogo, a nič več kot to. Nekaj dodatne moči ne bi bilo odveč, tudi nekaj navora v spodnjem območju vrtljajev zmanjka ali pa bi bilo vse skupaj bolje z drugačnim preračunom prestavnih razmerij šeststopenjskega ročnega menjalnika. Zaradi velikih koles Insignia Sports Tourer dobro požira cestne grbine, nagibanje karoserije v ovinkih je znosno, ustavljanje zanesljivo, voznik pa bi si na volanu želel bolj natančne povratne informacije s ceste.

Insignia si torej utira svoj prostor pod avtomobilskim soncem s sodobno podobo, ki zna loviti poglede, s prostorno notranjostjo in preizkušeno mehaniko. Revolucija je bila kljub temu dovolj mehka, da je ostala oplovsko prepoznavna, seveda pa ima ob sebi tudi vrsto močnih tekmecev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,9/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / četrtek, 15. september 2016 / 13:14

Spominske slovesnosti

Minuli konec tedna so bile na Gorenjskem tri slovesnosti v spomin na dogodke iz naše zgodovine.

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / petek, 7. februar 2014 / 18:18

Ne izdajajo skladb kot po tekočem traku

Pevka, harmonikar, kitarist, baritonist in basist, trobentač, klarinetist in saksofonist so zasedba, ki sliši na ime Veseli Svatje.

Razvedrilo / petek, 7. februar 2014 / 18:00

Strast do roka ostaja

Kranjska rock zasedba Skarabej prav gotovo sodi med skupine z najdaljšo glasbeno kilometrino pri nas.

Domžale / petek, 7. februar 2014 / 07:00

Marjanu Gorzi športno priznanje

Marjan Gorza z Brega ob Kokri je v Domžalah dobil športno priznanje za življenjsko delo.

Gospodarstvo / petek, 7. februar 2014 / 07:00

V Iskratelu ob delo še devetdeset delavcev

Pred skoraj letom so v kranjskem Iskratelu začeli reorganizacijo poslovanja, ki zajema tudi zmanjšanje števila zaposlenih. Lani so odpustili osemdeset sodelavcev, cilj je bil 120, sedaj glavni direkto...

Kronika / petek, 7. februar 2014 / 07:00

Pila in vozila

Lesce – V leškem krožišču se je ta teden 33-letna Radovljičanka z avtomobilom prevrnila na bok. Policisti so ugotovili, da je vozila pod vplivom alkohola (1,38 mg/l). V nesreči se je povzročiteljic...