Konec klasične miselnosti

Test: Opel Insignia Sports Tourer 2.0 CDTI Cosmo

Prav nobenega dvoma ni, da so pri Oplu z novo Insignio naredili temeljit rez s preteklostjo in se v celoti poslovili od tistega, kar so v srednjem razredu počeli pred tem. Kako radikalno so spremenili miselnost, se vidi tudi po kombijevski izvedbi avtomobila, ki je naletel morda na nepričakovano velik posluh pri kupcih.

Insignia Sports Tourer v vseh pogledih ustreza podobi sodobnega družinskega kombija, kar seveda najbolj jasno dokazuje že kar s svojo zunanjo podobo. Ta je ukrojena v skladu z modo, torej zadnji del ni odsekan strmo, ampak položno, prtljažna vrata so na prvi pogled nekoliko premajhna, skrivajo pa razkošen 540-litrski prostor, ki s podiranjem zadnje klopi doseže skoraj trikratno osnovno vrednost. Prtljažnik je temeljito obdelan in vrata se odpirajo s pomočjo elektrike, ki pa ne deluje vedno zanesljivo oziroma včasih sploh ne.

Voznikov delovni prostor je zasnovan sodobno, navidezno tudi urejeno, toda uravnavanje klimatske naprave in radijskega sistema je še vedno prezapleteno in tu je Insignia obremenjena z dediščino svoje predhodnice Vectre. Več pozornosti bi moralo biti namenjene kakovosti plastike armaturne plošče, ki je okrašena z vložki z vzorcem lesa in občutljiva za prstne odtise in šklepetanje.

Pod motornim pokrovom 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik solidno opravlja svojo nalogo, a nič več kot to. Nekaj dodatne moči ne bi bilo odveč, tudi nekaj navora v spodnjem območju vrtljajev zmanjka ali pa bi bilo vse skupaj bolje z drugačnim preračunom prestavnih razmerij šeststopenjskega ročnega menjalnika. Zaradi velikih koles Insignia Sports Tourer dobro požira cestne grbine, nagibanje karoserije v ovinkih je znosno, ustavljanje zanesljivo, voznik pa bi si na volanu želel bolj natančne povratne informacije s ceste.

Insignia si torej utira svoj prostor pod avtomobilskim soncem s sodobno podobo, ki zna loviti poglede, s prostorno notranjostjo in preizkušeno mehaniko. Revolucija je bila kljub temu dovolj mehka, da je ostala oplovsko prepoznavna, seveda pa ima ob sebi tudi vrsto močnih tekmecev.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1956 ccm

Največja moč pri v/min: 118 kW/160 KM

Najvišja hitrost: 212 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,9/4,9/6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, podr. Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / sobota, 26. avgust 2017 / 22:29

Burdž Kalifa

Še eden od priljubljenih spletnih izborov in seznamov: deset domnevno najlepših stavb na svetu. Zanimivo ga je pogledati in videti, če ste/smo katero od njih že videli tudi v živo in katero bi še žele...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / nedelja, 31. julij 2022 / 21:15

Mladi talenti

Ob poletnih večerih, ko sončni žarki po mestnih ulicah in trgih rišejo vse daljše sence, prav te za mnoge glasbenike postanejo oder. Ulični glasbeniki s svojimi melodijami skrbijo za ritem mestnega...

GG Plus / nedelja, 31. julij 2022 / 21:07

Verjamem vate (2)

Vesna Goršek je kot mama otroka s posebnimi potrebami čutila željo po povezovanju z drugimi starši s podobnimi izkušnjami. Imela je kozmetični salon in v okviru podjetja ustanovila združenje Pogumn...

Kranj / nedelja, 31. julij 2022 / 21:01

Kranjskemu zavodu mnenje s pridržkom

Računsko sodišče je v reviziji poslovanja Zavoda za turizem in kulturo Kranj v letu 2020 odkrilo več napak. Večino so že odpravili, pravi zdajšnji direktor Klemen Malovrh.

Gospodarstvo / nedelja, 31. julij 2022 / 21:00

Goodyearovi prostovoljci pomagajo

Zaposleni v kranjski družbi Goodyear so v okviru projekta Boljša prihodnost v preteklih mesecih na Gorenjskem izvedli kar sedem prostovoljnih akcij.

Gospodarstvo / nedelja, 31. julij 2022 / 20:56

Od tujskih sob do zelene oaze

V soboto je minilo natanko sto dvajset let, odkar se je v knjigo gostov v takratnih Koširjevih sobah za tujce v Kranjski Gori vpisala prva gostja.