Veter v laseh za izbrance
Lexus postavlja na cesto prestižno kabrioletsko izvedbo modela IS.
Japonski Lexus, prestižna znamka še vedno mogočne Toyote, ob bok svoje limuzine IS250 postavlja še kabrioletsko izvedbo. A tisti, ki se bodo s tem avtomobilom vozili pod milim nebom, bodo morali imeti na bančnem računu najmanj 53.900, za boljši nabor opreme pa 58.100 evrov.
Ampak zato bodo lahko kar pozabili na limuzinsko podobo, saj kabriolet z njo skoraj nima nič skupnega, le pokrov motorja je ostal enak, vse drugo pa je obdelano na novo. To pomeni, da je IS 250c elegantnejši, prestižnejši in oblikovno bolj dodelan, morda bodo z novimi potezami polepšali tudi naslednjo generacijo limuzine.
Tako kot zapovedujejo modne smernice, ima Lexusov kabriolet trdo zložljivo streho, ki se s pomočjo elektrificiranega mehanizma odpre in pospravi v prtljažnik v 20 sekundah, enak čas rabi tudi, da se ponovno razprostre nad notranjostjo. Za vse skupaj skrbi kar 15 elektromotorjev in 37 tipal. Ko je streha zložena v prtljažnik, v njem ostane le še 165 litrov za prtljago, sicer pa je dovolj uglednih 420.
Za pogon 4,63 metra dolgega kabrioleta, pravzaprav kupejevskega kabrioleta, skrbi 2,5-litrski bencinski šestvaljnik, ki razvije 1¸52 kilovatov (208 KM), ki je povezan s šeststopenjskim samodejnim menjalnikom. Z njim IS 250c z mesta do 100 kilometrov na uro pospeši v devetih sekundah, najvišja hitrost pa znaša 210 kilometrov na uro.
Tisti, ki se jim zdi, da je ta avtomobil pravi za uživanje pod vedrim nebom in z vetrom v laseh, bodo lahko izbirali med dvema nivojema opreme, poleg tega pa si je mogoče izbrati še vrsto bolj ali manj nujnih dodatkov.