Zadržanost s tehtnim razlogom
Pri Mazdi so lepotno in tehnično osvežili popularno šestico.
Sprememb Mazdinega paradnega modela so se oblikovalci lotili previdno, a odločno. Spredaj so spremenili odbijač, masko hladilnika, žaromete, meglenke in tudi motorni pokrov. Zraven so dodali še nova 17- in 18-palčna aluminijasta platišča, rahlo preoblikovali zadnje luči in dodali dve novi karoserijski barvi. Osvežena je tudi notranjost z novimi merilniki in drugačnimi okrasnimi elementi armaturne plošče.
Najnovejši član družine pogonskih strojev je novi 2,0-litrski bencinski štirivaljnik s tehnologijo neposrednega vbrizga, ki razvije 114 kilovatov (155 KM). Bolj zahtevni vozniki si lahko izberejo 2,5-litrski motor s 125 kilovati (170 KM), na voljo pa je tudi 1,8-litrski z 88 kilovati (120 KM). 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je na voljo v treh izvedbah, najšibkejša razvije 95 kilovatov (129 KM), srednja 120 kilovatov (163 KM) in najmočnejša 132 kilovatov (180 KM) V poglavje tehničnih izboljšav sodijo še na novo nastavljeno podvozje, sistem prilagodljivih žarometov, asistenčni sistem za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu in tako naprej.
Tako kot doslej je Mazda6 še naprej na voljo v treh karoserijskih različicah, kot štirivratna limuzina, petvratna kombilimuzina z oznako sport in kombijevska, ki sliši na ime sport combi. Cene se začenjajo pri 20.990 evrih, najdražja Mazda6 stane 35.690 evrov.