Zadržanost s tehtnim razlogom
Pri Mazdi so lepotno in tehnično osvežili popularno šestico.
Sprememb Mazdinega paradnega modela so se oblikovalci lotili previdno, a odločno. Spredaj so spremenili odbijač, masko hladilnika, žaromete, meglenke in tudi motorni pokrov. Zraven so dodali še nova 17- in 18-palčna aluminijasta platišča, rahlo preoblikovali zadnje luči in dodali dve novi karoserijski barvi. Osvežena je tudi notranjost z novimi merilniki in drugačnimi okrasnimi elementi armaturne plošče.
Najnovejši član družine pogonskih strojev je novi 2,0-litrski bencinski štirivaljnik s tehnologijo neposrednega vbrizga, ki razvije 114 kilovatov (155 KM). Bolj zahtevni vozniki si lahko izberejo 2,5-litrski motor s 125 kilovati (170 KM), na voljo pa je tudi 1,8-litrski z 88 kilovati (120 KM). 2,2-litrski turbodizelski štirivaljnik je na voljo v treh izvedbah, najšibkejša razvije 95 kilovatov (129 KM), srednja 120 kilovatov (163 KM) in najmočnejša 132 kilovatov (180 KM) V poglavje tehničnih izboljšav sodijo še na novo nastavljeno podvozje, sistem prilagodljivih žarometov, asistenčni sistem za opozarjanje na vozilo v mrtvem kotu in tako naprej.
Tako kot doslej je Mazda6 še naprej na voljo v treh karoserijskih različicah, kot štirivratna limuzina, petvratna kombilimuzina z oznako sport in kombijevska, ki sliši na ime sport combi. Cene se začenjajo pri 20.990 evrih, najdražja Mazda6 stane 35.690 evrov.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

