Nov napad na ozvezdje
Hyundai pošilja v boj novega športnega terenca iX35.
Južnokorejski avtomobilski tiger Hyundai ozvezdje izstreljuje novo zvezdo, ki v skladu z novo hišno politiko nosi ime ix35. Novi kompaktni športni terenec je naslednik modela Tucson, sicer pa v ta avtomobilski razred prinaša precej svežine. Zunanjost trendovsko oblikovanega 4,41 metra dolgega avtomobila se na prvi pogled spogleduje z nekaterimi razrednimi tekmeci, zaradi česar bodo pri Hyundaiju prav gotovo slišali kakšen očitek o kopiranju, hkrati pa je z nekaj potezami dovolj jasna podobnost z obema večjima hišnima sorodnikoma Santa-Fejem in prestižnim ix55.
Izrazito moderna je tudi notranjost, ki so jo oblikovalci začinili z dvema okroglima osrednjima merilnikoma, razgibano sredinsko konzolo in športnim volanom. Sodobnost nakazujejo tudi elektronski ključ in gumb za zagon motorja, gumbi za upravljanje radijskega sprejemnika na volanskem obroču, kamera za vzvratno vožnjo z zaslonom v vzvratnem ogledalu in tako naprej.
Motorna paleta je povsem prenovljena in kajpak času primerno naravnana predvsem na manjšo porabo goriva in nižje izpuste škodljivih emisij. Kupci lahko izbirajo med 2,0- in 1,6-litrskim bencinskim štirivaljnikom, ki razvijeta 120 kilovatov (163 KM) oziroma 100 kilovatov (136 KM), manjši bo opremljen tudi s sistemom ISG za samodejno zaustavljanje in ponoven zagon. Zanimivejša sta verjetno oba nova turbodizelska štirivaljnika, 1,7-litrski, ki pride jeseni, bo razvil 85 kilovatov (115 KM), 2,0-litrski pa bo na voljo v izvedbi s 100 ali 135 kilovati (136 oziroma 184 KM). Povsem novi so tudi šeststopenjski ročni menjalniki, medtem ko je mogoče izbirati tudi med izvedbami s sprednjim ali štirikolesnim pogonom; slednje so opremljene z asistenčnima sistemoma za speljevanje v klanec in nadzor zdrsavanja med vožnjo navzdol.
Za večino evropskih trgov bo proizvodnja potekala v tovarni v slovaški Žilini, Osnovna izvedba stane 19.900 evrov, za najdražjo je treba odšteti nekaj drobiža manj kot 29 tisočakov.