Po Kranju za en evro
Če bo kranjski Mestni svet sprejel predlog novih nižjih cen vozovnic za lokalni potniški promet, se bo mogoče neomejeno na dan voziti zgolj za en evro, na mesec za pet evrov in na leto za trideset evrov.
Kranj – »Že vrsto let ugotavljamo, da je javni mestni potniški promet premalo izkoriščen, zato smo se odločili za ukrep, za katerega verjamemo, da bo marsikoga spodbudil, da bo začel koristiti te prevoze. Naš predlog je namreč, da se bistveno spremeni cenik, kar pomeni, da bo treba po novem za dnevno vozovnico odšteti zgolj en evro, z njo pa se bo mogoče ves dan voziti na vseh relacijah. Prihranek bo velik, saj je sedaj cena ene vožnje 1,2 evra. Še večji bo prihranek pri nakupu mesečne vozovnice, saj bo za ves mesec neomejene vožnje treba odšteti le pet evrov (sedaj prek štirideset), vse leto pa se bo mogoče po novem voziti za zgolj trideset evrov (sedaj okoli petsto evrov). To je prvi korak k večji uporabi mestnega prometa, naslednji pa bo, da bomo skušali vozne rede in relacije še bolj prilagoditi potrebam občanov,« pravi podžupan Igor Velov in dodaja, da je MO Kranj lani iz proračuna za mestni potniški promet namenila okoli 450 tisoč evrov, lani pa so svetniki ob sprejemanju letošnjega proračuna izglasovali dodatnih 150 tisoč evrov, saj so se strinjali, da bi z večjim izkoristkom tega prometa razbremenili parkirišča v središču mesta. Nove cene vozovnic bodo predvidoma začele veljati s 1. majem, še prej pa mora predlog potrditi občinski svet.
Ob nižjih cenah vozovnic za mestni potniški promet je za Kranjčane in obiskovalce razveseljiva trudi načrtovana sprememba glede plačil parkirnine. Kot pojasnjuje direktor občinske uprave Aleš Sladojević, bodo kranjski mestni svetniki že na sredini seji dobili predlog, da naj bi sedanje enourno brezplačno parkiranje pri Čebelici, na Hujah in Sejmišču podaljšali na dve uri. »Ve se, da so sedaj ta parkirišča slabo zasedena, razlog pa je najbrž ta, da je ena ura brezplačnega parkiranja za obiskovalce mesta premalo. S podaljšanjem še za eno uro bo morda zasedenost večja. Upam, da bomo s tem še vedno lahko sledili usmeritvi, da bo vsak obiskovalec mestnega jedra lahko dobil parkirišče,« pravi Aleš Sladojević.