Nova evolucijska teorija
Punto Evo dopolnjuje Fiatovo družino majhnih avtomobilov.
Italijanski Fiat povečuje gnečo v lastni hiši. Ob boku prejšnje generacije modela Punto in še dokaj svežega Grande Punta se namreč odslej vozi še novi Punto Evo. Novinec ima bolj eleganten nos z novo masko hladilnika, z novimi žarometi, ki imajo vgrajene tudi dnevne luči, z zajetno kromirano letvico in bolj napihnjenim odbijačem, nove pa so tudi zadnje luči, katerih ključni del so v črto povezane svetleče diode. V notranjosti so oblikovalci poskrbeli za večjo barvno pestrost, spremenjeno grafiko merilnikov, bolj kakovostne sedežne prevleke in posebno svetlobo na sovoznikovi strani. Novost sta tudi predpripravljeno ležišče za navigacijsko napravo in kolenska varnostna blazina, ki je v tem razredu bolj izjema kot pravilo. Precej novosti je pri motorjih, dvema že znanima bencinskima štirivaljnikoma, 1,2- in 1,4-litrskemu (48 kW/65 KM in 57 kW/78 KM), se pridružujeta tehnološko dva nova 1,4-litrska (77 kW/105 KM in s turbinskim polnilnikom 99 kW/135 KM) s tehnologijo multiair, ki z elektrohidravličnim odpiranjem sesalnih ventilov omogoča nižjo porabo goriva in manj emisij ter več moči. Ob tem so na voljo še trije turbodizelski štirivaljniki, dva sta 1,3-litrska (55 kW/75 KM in 66 kW/90 KM), ter močnejši 1,6-litrski (88 kW/120 KM). Vsi motorji, ki ustrezajo normativu Euro 5, imajo tudi sistem samodejne zaustavitve in ponovnega zagona motorja. Glede na motor ima menjalnik pet ali šest prestav, pri nekaterih izvedbah se je mogoče odločiti tudi za samodejnega, cene se začenjajo pri 8.790 evrih.