Japonska družinska predanost

Test: Mazda6 Sport Combi CD 163 TE Plus

Japonska Mazda se je z modelom, ki ga označujejo s številko 6, pred sedmimi leti znova uvrstila ob bok najbolj priljubljenim avtomobilom srednjega razreda in uspeh se nadaljuje tudi z novo generacijo, ki jo že čakajo manjše osvežitvene poteze. Tudi v kombijevski karoserijski obliki ta avtomobil še vedno velja za enega najbolj estetsko dovršenih med tekmeci, lani pa so mu vsadili še novo turbodizelsko srce. Novi štirivaljnik z 2,2-litrsko gibno prostornino in izvedbo s 120 kilovati (163 KM) suvereno opravlja svoje delo, se dobro sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom in deluje zelo kultivirano. Navorna krivulja, ki se do najvišje točke povzpne že pod 2000 vrtljaji, zagotavlja naglo pospeševanje, med tekočo vožnjo pa omogoča lenarjenje s prestavno ročico. Najbolje se seveda izkaže na daljših relacijah, kjer se tudi poraba plinskega olja spusti na pričakovano raven. Poleg motorja gredo pohvale tudi uravnoteženemu podvozju, ki hkrati ponuja dokaj visoko raven potniškega udobja in dovolj prepričljivo lego na cesti.

Seveda je glavna vrednost kombijevskega zadka v prostornem prtljažniku. V šestico je mogoče pospraviti veliko kovčkov in potovalnih torb, prostornina je na vrhu povprečja, obdelava na visoki kakovostni ravni, z enostavnim podiranjem zadnje sedežne klopi pa se prtljažnik spremeni v prostor za prevoz večjih kosov tovora.

Notranja ergonomija je takšna, kot da so se jo Japonci učili pri Nemcih. Že res, da je kakšno stikalo malo bolj skrito, toda volanski obroč in vsa merska razmerja so takšna, da vozniku ni težko najti prave nastavitve. Nekoliko bode v oči le rdečkasta osvetlitev armaturne plošče, ki za oči ni najbolj prijazna.

Mazda6 Sportcombi torej ostaja zelo resna tekmica v razredu družinskih kombijev srednjega razreda. Pri tej japonski znamki so torej kovali železo, še preden se je začelo hladiti.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2183 ccm

Največja moč pri v/min: 120 kW/163 KM

Najvišja hitrost: 210 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,0/ 4,8/ 5,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.090 EUR

Uvoznik: MMS, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Tržič / ponedeljek, 2. julij 2018 / 11:31

Iz rezervnih sredstev bodo sanirali cestišče

Tržič – Občinski svetniki so na zadnji seji soglašali s plačilom iz sredstev rezerv Občine Tržič v znesku do 108 tisoč evrov za kritje stroškov pri odpravi posledic naravnih nesreč oziroma neurij....

Objavljeno na isti dan


Šport / torek, 28. avgust 2007 / 07:00

Matic Osovnikar je sedmi šprinter sveta

Škofjeloška atleta Matic Osovnikar in Brigita Langerholc sta z uvrstitvijo v finale navdušila na svetovnem prvenstvu v atletiki v Osaki. Primož Kozmus z Brežic pa je v metu kladiva osvojil srebrno odl...

Jesenice / torek, 28. avgust 2007 / 07:00

O denacionalizaciji in Lukendi

Jesenice, Radovljica - Včeraj je pravosodni minister Lovro Šturm obiskal upravni enoti in okrajni sodišči na Jesenicah in v Radovljici. Na upravnih enotah se je pogovarjal o še nere...

Gorje / torek, 28. avgust 2007 / 07:00

Bodril jih bo gorjanski zvonček

V Gorjah še niso določili, kdaj bodo praznovali občinski praznik, zato letos praznujejo kar krajevnega, ki pa bo morda kmalu tudi občinski.

Prosti čas / torek, 28. avgust 2007 / 07:00

Piramidine pevke

V petek je bila v Studiu 4 Televizije Slovenija avdicija za nove pevke razvedrilno-pogovorne oddaje Piramida. Avdicijo je spremljala tudi Helena Blagne Zaman.

Prosti čas / torek, 28. avgust 2007 / 07:00

Tarantinov Smrtno varen

On ima šarm, stil in dober avto za umret. Če mu je všeč, kako se ženska giblje, se odloči, kako bo umrla. Uporablja krute metode, njegovo orožje je hitrost. Pa se vmes malce obrne. Lovec postane plen....