Zrelostni izpit ni potreben

Test: Renault Clio 1.2 TCe 100 Exception

Izkušnje so dobrodošle in koristne, niso pa vse. Zaletavost se večkrat konča s polomom, včasih tudi z uspehom. Pri Renaultovem Cliu so izkušnje pozitivne, inovacije, ki jih je doživljal skozi leta, so se izkazale v praksi. Pred letom dni je bila tretja generacija tega, na Slovenskem najbolj čislanega avtomobila, deležna lepotnih in tehničnih posegov, ki mu pomagajo odganjati agresivne mlajše tekmece. Renaultovi oblikovalci niso eksperimentirali, ampak so se spravili predvsem na osvežitev sprednjega dela, ki je zdaj nekoliko odločnejši in bolj podoben drugim družinskim članom. Spremembe na zadku so vidne šele na drugi pogled, a kdor se vsaj malo spozna, bo že vedel, kjer so razlike. Prostornost in udobje v tem avtomobilu kotira precej visoko, prekaša ga le malokateri tekmec, prav tako pri prostornini prtljažnika, ki v osnovi sprejme 288 litrov. Izkušnje, ki jih imajo Renaultovi oblikovalci, tokrat sicer niso pripomogle h kakšni posebni inovativnosti, tako da je za volanom vse tisto, kar je bilo že doslej, materiali so nekoliko boljši, pohvalna pa je predvsem možnost vgraditve TomTomove navigacije, ki se sicer nastavlja z nerodnim daljinskim upravljalnikom.

Clio svojo vsestranskost dokazuje tudi z dokaj široko motorno izbiro, v kateri je tudi 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s podporo nizkotlačnega turbinskega polnilnika, ki je odločilen pri hitrem doseganju vrha navorne krivulje. S tem strojem je vožnja lahkotna, saj prožnost dovoljuje lenarjenje s prestavno ročico, poleg tega pa zagotavlja dovolj energično pospeševanje. Motorna energija se začne razblinjati le pri višjih hitrostih, tovarniško obljubljena poraba pa se s krepkim prirastkom zdi le pobožna želja. Clio je bil deležen dobre »vzgoje« pri nastavitvi podvozja, srednje dobro je prenašanje kratkih cestnih grbin in več kot solidno delujejo zavore. Ob tako zapolnjeni množici skoraj izenačenih majhnih avtomobilov je nakupna odločitev nedvomno zelo težka. Clio je med tistimi, ki imajo v tem razredu za seboj največ kilometrine, in z vsako pomladitvijo le še dokazuje svojo zrelost.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1149 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/100 KM

Najvišja hitrost: 184 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,4/ 4,8/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.070 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Splošno / četrtek, 19. januar 2012 / 07:00

Anketa: Hitro naj se zmenijo

Od volitev je že skoraj mesec in pol, brez vlade s polnimi pooblastili pa smo še dva meseca dlje, a nove vlade še ni na vidiku. Politikom se torej ne mudi, kaj pa državljanom?

Objavljeno na isti dan


Kronika / sreda, 30. maj 2018 / 16:21

»Izdala« ju je nezanesljiva vožnja

Domžale, Zbilje – Tudi domžalski in medvoški policisti so zadnji konec tedna ustavili vinjena voznika. V Domžalah so v soboto popoldne zaradi nezanesljive vožnje obravnavali voznico, ki je imela 0,...

Šport / sreda, 30. maj 2018 / 16:20

Srebro za Potočarja, bron za Lukanovo

Kranj – Imst je bil med 25. in 27. majem prizorišče mladinskega evropskega prvenstva v športnem plezanju v disciplinah težavnost in hitrost, medtem ko bo balvanski del na začetku septembra v Bruslj...

Kultura / sreda, 30. maj 2018 / 16:18

Prihaja festival ljubiteljskega filma

Kovor – V Kovorju 23. in 24. junija pripravljajo Festival ljubiteljskega igranega filma. Organizatorji sporočajo, da je čas za prijave filmov na festival še do 30. maja. »Ker vemo, koliko truda in...

Gospodarstvo / sreda, 30. maj 2018 / 15:58

Ivan Šmon od junija novi šef Elektra Gorenjska

Dolgoletni predsednik uprave Elektra Gorenjska Bojan Luskovec ostaja v upravi družbe.

Nasveti / sreda, 30. maj 2018 / 15:57

Znanje za prihodnost

Teden dni sem preživela v Belgiji, kjer skupaj z nemško in belgijsko šolo izvajamo projekt »skils4life«. Lahko bi prevedli veščine za prihodnost, za življenje. Danes vsi poudarjajo, da so najpomemb...