Zrelostni izpit ni potreben

Test: Renault Clio 1.2 TCe 100 Exception

Izkušnje so dobrodošle in koristne, niso pa vse. Zaletavost se večkrat konča s polomom, včasih tudi z uspehom. Pri Renaultovem Cliu so izkušnje pozitivne, inovacije, ki jih je doživljal skozi leta, so se izkazale v praksi. Pred letom dni je bila tretja generacija tega, na Slovenskem najbolj čislanega avtomobila, deležna lepotnih in tehničnih posegov, ki mu pomagajo odganjati agresivne mlajše tekmece. Renaultovi oblikovalci niso eksperimentirali, ampak so se spravili predvsem na osvežitev sprednjega dela, ki je zdaj nekoliko odločnejši in bolj podoben drugim družinskim članom. Spremembe na zadku so vidne šele na drugi pogled, a kdor se vsaj malo spozna, bo že vedel, kjer so razlike. Prostornost in udobje v tem avtomobilu kotira precej visoko, prekaša ga le malokateri tekmec, prav tako pri prostornini prtljažnika, ki v osnovi sprejme 288 litrov. Izkušnje, ki jih imajo Renaultovi oblikovalci, tokrat sicer niso pripomogle h kakšni posebni inovativnosti, tako da je za volanom vse tisto, kar je bilo že doslej, materiali so nekoliko boljši, pohvalna pa je predvsem možnost vgraditve TomTomove navigacije, ki se sicer nastavlja z nerodnim daljinskim upravljalnikom.

Clio svojo vsestranskost dokazuje tudi z dokaj široko motorno izbiro, v kateri je tudi 1,2-litrski bencinski štirivaljnik s podporo nizkotlačnega turbinskega polnilnika, ki je odločilen pri hitrem doseganju vrha navorne krivulje. S tem strojem je vožnja lahkotna, saj prožnost dovoljuje lenarjenje s prestavno ročico, poleg tega pa zagotavlja dovolj energično pospeševanje. Motorna energija se začne razblinjati le pri višjih hitrostih, tovarniško obljubljena poraba pa se s krepkim prirastkom zdi le pobožna želja. Clio je bil deležen dobre »vzgoje« pri nastavitvi podvozja, srednje dobro je prenašanje kratkih cestnih grbin in več kot solidno delujejo zavore. Ob tako zapolnjeni množici skoraj izenačenih majhnih avtomobilov je nakupna odločitev nedvomno zelo težka. Clio je med tistimi, ki imajo v tem razredu za seboj največ kilometrine, in z vsako pomladitvijo le še dokazuje svojo zrelost.

 

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1149 ccm

Največja moč pri v/min: 74 kW/100 KM

Najvišja hitrost: 184 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,4/ 4,8/ 5,2 l/100 km

Maloprodajna cena: 14.070 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 24. oktober 2008 / 07:00

Podjetje Mimovrste prejelo bronasto gazelo

Ljubljana - Časopisna družba Dnevnik je v sredo v Cankarjevem domu v Ljubljani s podelitvijo zlate, srebrne in bronaste gazele 2008, torej priznanj na nacionalni ravni, zaključil...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Tržičani presenečajo doma in na tujem

V Lescah se je zbralo več kot 240 starih avtomobilov.

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Na Bledu silvestrovali otroci

Bled - Na Bledu so se 31. decembra popoldne najmlajši že petič zapored zbrali na otroškem silvestrovanju, ki sta ga pripravili Športna agencija Sporty ter Lista Tonija Mežana in...

Kamnik / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Evropska sredstva za Povabilo v gozd

Kamnik - Občina Kamnik je kljub hudi konkurenci z dvema projektoma uspela na razpisu programa DynALP Climate. Kamnik je nosilna občina v projektu Povabilo v gozd, pri katerem sod...

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Dobrodelna prireditev na Trsteniku

Trstenik - Krajevna organizacija Rdečega križa na Trsteniku je v ponedeljek, tudi v počastitev krajevnega praznika, priredila zabavno dobrodelno prireditev. Telovadnica osnovne š...

Zanimivosti / četrtek, 6. januar 2011 / 07:00

Jaslice z loškimi znamenitostmi

Miloš Zupanc od Svetega Duha je doma postavil zanimive jaslice, ki jim je dodal domačnost Gorenjske, predvsem pa škofjeloškega konca.