Adrenalin za vso družino

Test: Renault Laguna Grandtour GT dCi 180

Renaultova Laguna v kombijevski karoserijski obliki je načeloma družinski avtomobil srednjega razreda. Z oznako GT in najmočnejšim turbodizelskim motorjem v nosu pa je v tem francoskem štirikolesniku še dodana vrednost, ki jo bolj ceni voznik kot ostali družinski člani. Bistvo je očem prikrito, saj Laguna GT na zunaj le malenkostno odstopa od drugih različic. Zato šele drugi pogled razkrije rahlo spremenjen sprednji odbijač, dva zaključka izpušne cevi in večja kolesa, medtem ko se drugačnost znotraj vidi predvsem po kakovosti materialov in spodaj na oglato prirezanem volanskem obroču.

Vse drugo je že znano: prtljažnik ni največji v razredu, a vseeno je mogoče vanj pospraviti precej družinske prtljage, prostor za potnike na zadnji klopi bi bil lahko izdatnejši, za volanom in na desnem sedežu pa se načelno sedi dobro, če le voznik uspe najti ustrezno razmerje med volanom, stopalkami in svojimi okončinami. Z izjemo elektronske kartice za upravljanje s ključavnicami in zagonom motorja ter električno ročno zavoro ter novega multimedijskega sistema je tehničnega napredka hitro konec, kar pa Laguni niti ni mogoče šteti med zamere, saj je upravljanje dovolj logično in posledično nezahtevno.

Zanimivo pa je pod motornim pokrovom, kjer je 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, motor, ki so ga sfrizirali tako, da iz sebe iztisne solidnih 132 kilovatov, in kar je še bolj prepričljivo, 400 Nm navora. Ta pogonski stroj, ki dobro sodeluje s prepočasi odzivnim šeststopenjskim menjalnikom, Laguno GT zlahka uvrsti med športno nastrojene avtomobile, kar je še dodatno podkrepljeno s čvrstejšim in za družinske vožnje premalo uglajenim vzmetenjem in volanskim mehanizmom, ki zna premikati vsa štiri kolesa, zadnji par seveda komaj občutno. Zato velja, da v vožnji najbolj uživa tisti, ki je za volanom, precej manj pa sopotniki.

In ker ni vse zlato, kar se sveti, je treba obvezno narediti še cenovno primerjavo s konkurenco. In potem se gre vprašati, ali ni cena za družinski adrenalin morda previsoka.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1995 ccm

Največja moč pri v/min: 132 kW/180 KM

Najvišja hitrost: 217 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,8/ 5,7 l/100 km

Maloprodajna cena: 33.200 EUR

Uvoznik: Renault Nissan Slovenija, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / četrtek, 23. december 2010 / 07:00

Oblak brani ob Atlantiku

Gorenjski nogometaš: še ne 18-letni vratar Jan Oblak brani na Portugalskem za klub Beira Mar iz Aveira, mesta ob Atlantiku, ki ga številni imenujejo portugalske Benetke. Tja je posojen iz Benfice, pra...

Objavljeno na isti dan


Kranj / torek, 26. januar 2010 / 07:00

Predsednika gosta stote Glasove preje

Začetki Glasove preje sežejo v burna leta, ko se je rojevala slovenska demokracija. Prva je bila leta 1988, stota jubilejna je prejšnji teden na Brdu gostila dva slovenska predsednika.

Prosti čas / torek, 26. januar 2010 / 07:00

Slovenci se pač radi kregamo

Po novem letu se je nedeljska oddaja NLP na male ekrane vrnila v osveženi obliki, ki je prinesla nekaj novih rubrik.

Prosti čas / torek, 26. januar 2010 / 07:00

Vrisk navdušuje z mandolinami

Ansambel Vrisk ima novo uspešnico Mandolina, povej!, ki je postala mesečna zmagovalka v oddaji Najlepša viža na Radiu Slovenija.

Prosti čas / torek, 26. januar 2010 / 07:00

Kranjci s prvo zgoščenko

Ansamblu Kranjci je uspel pravi dosežek, saj so v dobrem mesecu pripravili in pri založbi Zlati zvoki izdali svojo prvo zgoščenko z naslovom Pozdrav Sloveniji.

Avtomobilizem / torek, 26. januar 2010 / 07:00

Adrenalin za vso družino

Test: Renault Laguna Grandtour GT dCi 180