Prodaja po pričakovanjih
Lansko leto se je na slovenskem avtomobilskem trgu zaključilo po pričakovanjih, oziroma po napovedih uvoznikov nekaterih avtomobilskih znamk.
Po statistiki, ki jo za avtomobilske uvoznike pripravlja podjetje Jato Dynamics, je bilo skupaj prodanih 55.712 novih avtomobilov, kar je v primerjavi s številko 68.533 dobra petina manj kot v letu 2008. Realna prodaja je najbrž še nekoliko nižja, saj so v statistiki zajeti tudi že registrirani in nato izvoženi avtomobili, še vedno pa je nekaj tudi tako imenovanih dnevnih registracij. Večina znamk je tako zaključila leto z negativno razliko, razmerja v prvi deseterici pa so ostala bolj ali manj enaka. Prvo mesto je ohranil Renault (9438 avtomobilov), drugi ostaja Volkswagen (5848), tretji je Opel (4567). Tesno za vodilno trojico je Citroën (4341), na petem mestu nekoliko že zaostaja Fiat (3936), do konca deseterice sledijo še Ford, Kia, Peugeot, Hyundai in Toyota. Najbolje prodajani avtomobil lanskega leta je bil znova Renault Clio (skupaj Clio in Clio Storia), sledil mu je Fiat Punto, nato Renault Megane, Kia Cee'd in Volkswagen Golf. Še bolj dramatičen je padec pri lahkih gospodarskih vozilih, med katerimi je s 5.239 vozili padec v primerjavi z letom 2008 (8532) skoraj 40-odstoten. Na prvem mestu med znamkami se je obdržal Renault, sledita mu Peugeot in Citroën, četrti je Volkswagen in peti Fiat.
Večina uvoznikov napoveduje, da letos ni pričakovati opaznejšega dviga prodajnih krivulj, morda se rahlo povečanje prodaje obeta pri osebnih avtomobilih, medtem ko prodajalce lahkih gospodarskih vozil čaka še eno krizno leto s približno enakim ali celo še nekoliko nižjim izkupičkom kot lani.