Velikopotezna zamenjava
Kia prihaja v vrste športnih terencev z novo generacijo Sorenta.
Ko se je južnokorejska avtomobilska tovarna Kia šele prebijala med najhitreje rastoče znamke, ji je bil pred leti v precejšnjo pomoč športno terenski model Sorento. Zdaj ta avtomobil prihaja na ceste v svoji drugi generacijski podobi, odločno zazrt v prihodnost. Časi sicer niso najbolj naklonjeni tovrstnim avtomobilom, vendar ima novi Sorento nekaj prepričljivih argumentov. Poleg povsem nove oblike in mehanike (ta je seveda v zelo bližnjem sorodstvu s Hyundaijevim Santa-Fejem) tudi višjim nivojem varnosti in udobja, izpopolnjeno opremo in konkurenčno ceno. Oblikovalcem je uspelo spraviti skupaj evropsko všečno in moderno zunanjost, ki jo spredaj zaznamujejo agresivna maska hladilnika, zadaj luči s svetlečimi diodami, vmes pa mišičaste bočne linije. Tudi v notranjosti je prejšnji model doživel popolno »katarzo«, saj je armaturna plošča zasnovana v duhu sodobnosti, kar velja tudi za radijski sistem s »skladiščem« za zgoščenke in priključkom za zunanji medij. Omembe vredna je tudi samodejna klimatska naprava z osemstopenjskim ventilatorjem, iz varnostnega poglavja pa šest varnostnih vreč oziroma zaves in elektronski pripomočki za vožnjo po klancu navzdol. Kia bo sicer ponujala tudi različice s pogonom na prednji kolesi, a glavnina prodaje bo zagotovo odpadla na štirikolesno gnane. Elektronsko gnana viskozna sklopka zagotavlja popolnoma samodejno porazdelitev navora na kolo z boljšim oprijemom, razmerje pa je mogoče tudi zakleniti s polovično porazdelitvijo na sprednjo in zadnjo os. Motorja sta dva štirivaljnika, 2,4-litrski bencinski (129 kW/173 KM) in zanimivejši 2,2-litrski turbodizelski (145 kW/194 KM), menjalnika pa šeststopenjska ročni ali samodejni. Najcenejši bencinski Sorento je naprodaj za 24.990 in dizelski za 27.490 evrov, šest tisočakov in pol več stane z opremo najbolje založena izvedba.