Dragocenost dolgih izkušenj
Toyotin terenec Land Cruiser s posodobljeno zunanjostjo in tehniko
Japonska Toyota ima s čistokrvnimi terenskimi avtomobili bogate izkušnje, ki so jih nabirali kar nekaj desetletij. Že vrsto let med pravimi terenskimi avtomobili nastopa njihov Land Cruiser, ki tudi v novi, četrti generaciji ohranja robustno zunanjo podobo, hkrati pa se bo na brezpotjih lahko spopadal s posodobljeno tehniko. Doslej so Toyotini razvojniki pri Land Cruiserju več pozornosti namenjali voznim lastnostim in manj zunanjosti. In tudi tokrat spremembe na pločevini niso revolucionarne, ampak le manjše, z »likanjem« pa je Land Cruiser za malenkost daljši in širši ter nižji. V 4,75 metra dolgem avtomobilu je sicer odslej več udobja za potnike, na novo so uredili armaturno ploščo, kjer je veliko stikal, boljše je tudi počutje na sedežih.
Pogonu poleg prenovljenega 4,0-litrskega bencinskega šestvaljnika (207 kW/282 KM) služi še znani 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik (127 kW/173 KM), za prihodnje leto pa je napovedan še nov turbodizelski stroj, ki bo ustrezal normativom Euro V. Sicer pa se novi Land Cruiser lahko pohvali z novim prilagodljivim vzmetenjem ter elektronika za izbiro različnih voznih režimov.
Cenovni razpon je dokaj širok in sega od 36.900 za najcenejšo, do 72.900 evrov za najdražjo različico.