Več varnosti s priklopnikom
Pri Volvu imajo tehnologijo, ki zavira "pobegle" prikolice.
Med vožnjo s prikolico se lahko zgodi, da začne slednja kljub zaviranju voziti po svoje in nihati, kar lahko postane tudi nevarno. Glede na ta pojav so pri Volvu razvili sistem TSATM (Trailer Stability AssistTM), ki uravnava zanašanje in stabilizira prikolico, ki jo je začelo zanašati naprej in nazaj. Sistem neprestano spremlja potencialno zanašanje, če je potrebno, zavira eno od avtomobilskih koles. Če to ni dovolj, sistem zavira z vsemi štirimi kolesi, motor pa se ustavi, dokler se nadzor nad prikolico znova ne vzpostavi. Težava z nihanjem se pogosto pojavi, ko je vlečno vozilo napačno naloženo ali pa nosi preveč teže na sprednjem delu, v najslabšem primeru lahko prikolico celo zanese na napačen vozni pas. Sistem TSATM deluje pri hitrostih, nižjih od 50 kilometrov na uro in je v serijsko opremo vključen pri modelu XC60 z vlečno kljuko.