Taksiji s podobo Bleda vabijo v Slovenijo
Bled - Na Bledu so letos po besedah direktorice Turizma Bled Eve Štravs Podlogar našteli 15 odstotkov manj gostov kot v istem obdobju lani, pri čemer je največji upad gostov iz Anglije in Nemčije. »Zato smo se v teh dveh in še nekaterih drugih državah odločili za dodatne promocijske aktivnosti,« je pojasnila Eva Štravs Podlogar. V ta okvir sodi tudi oglaševalska akcija na britanskih taksijih. Že od sredine junija v središču Londona, v okolici Victorije in Liverpoola 150 taksijev s poslikavo Bleda vabi Britance k obisku Slovenije. Omenjena akcija je del tržno-komunikacijskih aktivnosti, ki jih Slovenska turistična organizacija v sodelovanju s slovenskim turističnim gospodarstvom med letošnjo poletno turistično sezono izvaja v Veliki Britaniji. Bled se sicer na britanskem trgu predstavlja kot destinacija za družinski oddih in poroke. Pri porokah, je poudarila Eva Štravs Podlogar, pa krize ni čutiti. »Samo v septembru in oktobru naj bi bilo na Bledu od 10 do 15 tujih porok,« je še dejala.