Dobra zimska sezona se zaključuje
Kranjska Gora – Kar 90-odstotna zasedenost namestitvenih kapacitet kranjskogorske turistične družbe Hit Alpinea in za pet odstotkov več gostov kljub zaprtemu hotelu Špik so podatki, ki pričajo, da so imeli v Kranjski Gori ob ugodnih snežnih razmerah v pretekli zimi uspešno sezono. Kot je za javnost povedal direktor Aleš Topolšek, je bila večina gostov iz Anglije in Slovenije, povečalo se je tudi število gostov iz Hrvaške in drugih držav na ozemlju nekdanje Jugoslavije, gospodarska kriza pa je zmanjšala njihovo število iz vzhodnih držav: Rusije, Ukrajine, Madžarske, Poljske in Češke. Hit Alpinea je lani ob 13,9 milijona evrov prihodka iz poslovanja ustvaril pol milijona dobička, vendar zaradi stroškov financiranja poslovno leto zaključil z minimalno izgubo. Uspešnost sezone pripisujejo svojim naporom za obogatitev ponudbe, saj sledijo cilju, da postane Kranjska Gora znana po športu, sprostitvi in zabavi. Pomemben korak bo k temu pomenil prenovljeni hotel Špik, v katerega so vložili 9,7 milijona evrov (od tega je bilo 2,5 milijona evrov evropskih sredstev) in ki bo odprt v začetku junija, investicija pa naj bi se povrnila v osmih letih. Investicijo naj bi nadaljevali z gradnjo 45 apartmajskih hišic, trgovino, tržnico in parkiriščem za avtodome. Kako bo na letošnji obisk vplivala recesija, še ne vedo; stavijo na petodstotno rast števila slovenskih turistov, na več gostov iz sosednjih držav (Hrvaške in Italije), pa tudi boljši obisk iz Nemčije ter držav Beneluksa.