Srčna operacija
Subaru je bokserski dizelski motor vgradil še v Imprezo.
Japonski Subaru je ena redkih avtomobilskih znamk, ki je kriza še ni zgrabila z vso močjo, saj so lansko leto na evropskih trgih zaključili z otipljivim plusom v primerjavi z letom 2007. Veliko zaslug za dobre rezultate ima predvsem nov, sicer pa pionirski bokserski dizelski motor, s katerim so Subarujevi avtomobili postali privlačnejši za evropske kupce.
Zdaj so bokserski turbodizelski štirivaljnik vzdolžno vgradili še pod motorni pokrov Impreze. Gre torej za že znani 2,0-litrski pogonski stroj, ki pri 3600 vrtljajih v minuti razvije 110 kilovatov (150 KM) in 350 Nm navora, ki je na voljo že pri 1800 vrtljajih in nato na enaki ravni vztraja vse do številke 2400 na merilniku vrtljajev. Subarujevi razvojniki so tokrat motor povezali s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, vse skupaj pa omogoča najvišjo hitrost 205 kilometrov na uro, pospešek do 100 kilometrov na uro v 8,6 sekunde in tovarniško obljubljeno povprečno porabo 5,8 litra plinskega olja na 100 kilometrov. Dizelsko Imprezo se na zunanjosti prepozna po »škrgi« na motornem pokrovu, ki je namenjena dovodu hladilnika polnilnega zraka, znotraj pa po novi, modri osvetlitvi merilnikov. Nivoja opreme sta dva, poleg običajnega še bolje založeni z oznako sport, ki avtomobilu doda 17-palčna platišča, športne stabilizatorje zraka in pragove, meglenke in radio z izmenjevalcem zgoščenk. Cene so skoraj enake kot pri primerljivi bencinski različici, od 24.990 do 27.990 evrov.