Samo še navzgor
Opel Insignia, evropski avto leta 2009, prihaja tudi na slovenske ceste.
Insignia, ki zamenjuje Vectro, ima poleg novega imena tudi višje cilje v srednjem razredu. Pri Oplu jo želijo videti v samem vrhu tega razreda, pri čemer bi bilo lahko v pomoč tudi zveneče evropsko priznanje. Avtomobil je štirivratna ali petvratna limuzina, obakrat z dolžino 4,83 metra, ki se jima bo maja pridružila še osem centimetrov daljša kombijevska karoserijska različica, po novem z oznako sports tourer. Dinamični zunanjosti s posebej vpadljivim sprednjim delom sledita pričakovano udobje potniške kabine ter pregledno in estetsko zasnovana armaturna ploščo, s posebnim prilagajanjem osvetljave merilnikov. Insignio skupaj lahko poganja pet bencinskih in prav toliko dizelskih motorjev. Bencinski del palete začenja 1,6-litrski štirivaljnik (85 kW/115 KM), ki ima predvsem nalogo cenovne vabe, nato sledi 1,6-litrski s pomočjo turbinskega polnilnika (132 kW/180 KM), 1,8-litrski (103 KW/140 KM), ter še dva s prisilnim polnjenjem, 2,0-litrski (162 kW/220 KM) in 2,8-litrski šestvaljni (191 kW/260 KM), ki je namenjen le Insigniam z variabilnim štirikolesnim pogonom. Enako vlogo imata med dizelskimi pogonskimi stroji 2,0-litrski (140 kW/190 KM) in 2,9-litrski (176/kW/240 KM), medtem ko so 2,0-litrski (81 kW/110 KM, 96 kW/130 KM in 118 kW/160 KM) namenjeni sprednjemu pogonu. Vsi motorji imajo šeststopenjske ročne, močnejši kot možnost tudi samodejne menjalnike. Nivoji opreme so štirje, osnovni nima posebne oznake, med drugim pa vključuje šest varnostnih blazin, ročno klimatsko napravo, elektronski sistem stabilnosti in radijski sprejemnik. Med sodobnimi tehnologijami so za doplačilo na voljo sistem za opozarjanje na nenamerno menjavo voznega pasu in za prepoznavanje bližajočih prometnih znakov; sistem deluje tudi na slovenskih cestah, slovenski izvor pa imajo tudi dvojni smerno prilegajoči žarometi, ki jih izdelujejo v ljubljanski Helli. Cene za Insignio se začenjajo pri 20.990 evrih.