Dva avtomobila, ena misel
Ford strelja na trg z dvema orožjema, novo Fiesto in malčkom Ka.
Potem ko je Fordu v zadnjem času že nekajkrat na evropskem trgu uspelo z novimi modeli krepko dvigniti prodajne krivulje, zdaj ta naloga čaka novo generacijo najmanjših avtomobilov. Hkrati (tudi na slovenske ceste) prihajata nova generacija Fieste in prikupni malček Ka, prav tako v povsem novi podobi. Fiesta je s svojo, več kot tri desetletja dolgo prisotnostjo že veteranka v razredu manjših avtomobilov, a ima v tokratni izdaji verjetno najpomembnejšo vlogo med tekmeci. Njena zunanjost je razgibana, živahna, igriva in mladostna, enako vzdušje se nadaljuje tudi v notranjosti, ki si jo bo mogoče osebnostno prilagoditi tudi z barvnimi kombinacijami sedežnega oblazinjenja in elementov na armaturni plošči. Fiesta v tri- ali petvratni karoserijski različici v dolžino meri pet centimetrov manj od štirih metrov, v prtljažnik je mogoče spraviti od 295 do 979 litrov prtljage, potnike čaka prostorsko dobro izkoriščena kabina. Motorna paleta obsega tri bencinske motorje, ki jo začenja 1,25-litrski (60 kW/82 KM), sledi 1,4-litrski (71 kW/96 KM), tudi s samodejnim menjalnikom, nato še 1,6-litrski (88 kW/120 KM). Turbodizelska pogonska stroja sta dva 1,4-litrski (50 kW/68 KM) in 1,6-litrski (66 kW/90 KM). Paketov opreme je pet, že v osnovnem je veliko elementov za varnost in udobje, cene se začenjajo pri 10.290 evrih.
Za ped manjši od Fieste je novi malček Ka, ki nastaja na enaki mehanični osnovi in v isti (poljski) tovarni kot Fiat 500. Novinec, ki se v prejšnji podobi pri nas ni znal uveljaviti, ima tokrat bistveno več adutov, glavni je seveda predvsem privlačen zunanji videz, ki utegne v večini ugajati ženski vozniški publiki. Tudi Ka bo lahko zunaj in znotraj popestren z dodatki po izbiri, ki bodo nadgradili dva osnova paketa. Motorja sta dva 1,2-litrski bencinski (51 kW/69 KM) in 1,3-litrski turbodizelski (55 kW/75 KM). Najcenejši Ka stane 9.860 evrov, kar je občutno manj od svojega italijanskega tehničnega sorodnika.