Utrjevanje samozavesti
Novi Mitsubishi Colt stavi predvsem na zrelejši videz.
Zadnja generacija Colta je bila na evropskih trgih in tudi pri nas ena večjih Mitsubishijevih uspešnic zadnjih let. Obsežnejša prenova tega modela nižjega razreda, kljub temu da je na cestah že pet let, morda niti ni bila potrebna, kljub temu pa so se pri Mitsubishiju odločili za osvežitev. Pravzaprav bi avtomobilu lahko prilepili oznako novo, saj je novih ali spremenjenih kar 65 odstotkov vseh delov. Najbolj opazne zunanje spremembe so na sprednjem delu, kjer je Colt v slogu večjega brata Lancerja dobil novo, agresivnejšo masko hladilnika, skladno s tem pa so mu preoblikovali tudi žarometa, odbijač in motor pokrova, dovolj izrazito pa je spremenjen tudi zadnji del. Precejšen del izboljšav je skrit očem, sem štejeta izpopolnjena varnostna oprema in izdatnejša zvočna zatesnitev kabine; Colt ohranja tri- in petvratno karoserijsko podobo, prva je bolj po volji mlajšim voznikov, druga tudi družinam. V precejšnji meri je drugačna tudi notranjost, armaturna plošča je preglednejša, novost je tudi rdečkasta osvetlitev merilnikov. Motorna izbira sega od 1,1-litrskega bencinskega trivaljnika (55 kW/75 KM) preko 1,3-litrskega (70 kW/95 KM) do 1,5-litrskega štirivaljnika (80 kW/109 KM) in športno nastrojenega 1,5-litrskega s turbinskim polnilnikom podprtega motorja (110 kW/150 KM). Dizelskega motorja tokrat ne bo, pridejo pa ekološko prijaznejše izvedbe s samodejnim menjalnikom in sistemom za samodejni izklop in vnovični zagon motorja. Bolj dinamični vozniki si lahko omislijo tudi športno izvedbo ralliart z nekaj estetskimi dodatki in tršim podvozjem. Cena za osnovno trivratno izvedbo znaša 10.440 evrov, najcenejši petvratni Colt pa stane pol tisočaka več.