Časovna zmeda

Zdrav človek ima tisoč različnih želja, bolan eno samo: ozdraveti. Kdo je to misel prvi izrekel, ne vem, vsekakor drži.

Sreda, 11. julija

Iz Premanture sem se vrnila včeraj pozno zvečer. Ravno toliko časa mi je ostalo na razpolago, da sem se pošteno naspala, danes zjutraj pa sem se zbudila v veliko časovno zmedo: ob osmih moram biti na Golniku, ob desetih pa pri dr. Petru Papugi na akupunkturi. Ker se napovedani dogodki med seboj križajo, se odločim ohraniti mirno kri. To pomeni, da se zbudim, ko se pač zbudim, potem se odpravim v Komendo na akupunkturo, od tam pa na Golnik. Kemoterapija mi zagotovo ne bo ušla, se prepričam.

Medtem ko ležim z iglami, zabodenimi v določene točke telesa, mi pade na misel, da sem poleg vse potrebne in nepotrebne krame, ki jo vlačim s seboj na Golnik, doma pozabila najpomembnejšo stvar: sinjsko mater božjo. Brez nje na kemoterapijo pač ne bom šla in se namesto v bolnišnico odpeljem nazaj domov po Marijo. Andrej je najprej pomislil, da sem si premislila in sem kemoterapijo črtala s svojega programa zdravljenja in moram reči, da si je pošteno oddahnil, ko sem mu razložila, za kaj pravzaprav gre.

Na Golnik se pripeljem pet ur prepozno in priznam, da si kar nekoliko oddahnem, ko ugotovim, da me ni do zdaj pravzaprav še nihče pogrešal. Z izjemo Teje, ki se je že »razkomodila« in čakala tako rekoč samo še name. Javim se v sprejemni pisarni in se na postelji poleg Teje »razkomodim« še sama. Kar precej časa je bilo potrebnega, da sem vse, kar sem privlekla s seboj (vključno s hrano, pripravljeno za trikrat po tri dnevne obroke in Marijo s Sinja), pospravila na svoje mesto, potem pa sem se zglasila v laboratoriju, kjer so mi vzeli kri. Kar sploh ni bilo več tako zelo preprosto kot v prvem »krogu«, saj so postale moje žile zaradi dveh kemoterapij medtem že občutno trše. Ampak, stvari še niso kdo ve kako kritične.

Po opravljeni uvodni proceduri v drugi krog kemoterapije sva odšli s Tejo v park, ki se razprostira pod bolnišnično zgradbo. Da sem na zdravljenju, če je usoda že tako hotela, prav v tem letnem času, ko mi je poleg vsega drugega naklonjeno celo vreme, jemljem kot veliko srečo. V srečne okoliščine želim prepričati tudi Tejo, a se mi namera čisto ne posreči, saj bi lahko Tejino skepso in negotovost otipala domala tako kot kamenje na poti, po kateri se sprehajava.

Bolj Teji dopovedujem, da je diagnoza, ki so nama jo postavili, na neki način najina življenjska preizkušnja, bolj je Teja negotova. Navzven te svoje negotovosti resda ne kaže. Nasprotno. Teja se trudi biti sproščena, domala srečna in zadovoljna z okoliščinami, v katere je oziroma v katere sva nepričakovano zabredli. Dejansko pa iz sebe ven oddaja toliko strahu, dvomov in negativne energije, da je okolje, v katerem se giblje in v katerem živi, nasičeno s toliko srha in negativne energije, da se človeku v njeni bližini naježi koža. (Se nadaljuje.)

Škofja Loka / petek, 4. julij 2008 / 07:00

Mediacija za loško obvoznico

Sejna dvorana občine Škofja Loka je bila v torek zvečer pretesna za vse, ki so prišli na izredno sejo občinskega sveta, namenjeno razpravi o poljanski obvoznici. Z njo se bo v prihodnje ukvarjala medi...

Kronika / petek, 24. avgust 2012 / 07:00

Kratke novice

Tatinski Romun črpal gorivo Črnivec - Zaradi budnosti občanov se je z možmi postave soočil 25-letni državljan Romunije, ki se je v sredo okoli šeste ure zjutraj na Črnivc...

Zanimivosti / petek, 24. avgust 2012 / 07:00

Konec tedna že 21. Aljaževi dnevi

Mojstrana - Ta konec tedna bodo na Dovjem in v Mojstrani že 21. leto zapored pripravili Aljaževe dneve. Prva prireditev je bila že včeraj, ko so v Slovenskem planinskem muzeju odprli fotog...

GG Plus / petek, 24. avgust 2012 / 07:00

Kronika tedna

Nekdanja predsednica uprave v preiskavi Zaradi suma zlorabe položaja sta se v preiskavi znašla nekdanji minister za promet Patrick Vlačič in nekdanja predsednica upra...

Gorenjska / petek, 24. avgust 2012 / 07:00

Slovesno ob občinskem prazniku

Bohinjska Bistrica - V sklopu občinskega praznika se bodo danes ob 17. uri poklonili spominu na štiri pogumne može, ki so prvi pred 234 leti stopili na vrh Triglava. Slovesnost se bo odvij...

Nasveti / petek, 24. avgust 2012 / 07:00

Izvir bistre hčere planin

Izvir Soče (950 m) - Krasná si, bistra hči planin, brdka v prirodni si lepoti ..., je v letih 1862/63 napisal goriški slavček Simon Gregorčič. Gre za hvalnico Soči, naši najlepši reki in obenem reki,...