Mitologija na pohodu
Alfa Romeo z novim modelom MiTo nagovarja mlajšo generacijo.
Številke in dejstva v zvezi z italijansko avtomobilsko znamko Alfa Romeo zadnja leta niso prav nič rožnati, zato so v Milanu pod okriljem torinskega koncerna prisiljeni iskati vse mogoče rešitve. Kot ena izmed bolj perspektivnih se ponuja nova Alfa MiTo, avtomobil, ki naj bi navdušil predvsem mlajšo generacijo. Novinko, za katero se zdi, da bi lahko postala vroča žemljica, ob simpatični in agresivni zunanjostji čaka naporno delo, saj spada med manjše prestižne avtomobile, ponuja pa tudi nekaj tehničnih poslastic, ki jih doslej v tem velikostnem razredu ni bilo. Med njimi je krmilna elektronika enota, ki omogoča tri različne načine obnašanja na cesti in sicer športnega, mestnega in prilagojenega vozni podlagi s slabim oprijemom. Italijanska športnica meri v dolžino nekaj milimetrov več kot štiri metre, zato v notranjosti ni pričakovati izjemne prostornosti. Prtljažnik je z 270 litri v sivem povprečju, vse drugo pa je drugače od ustaljenih navad v tem velikostnem razredu. Armaturna plošča je lahko v različnih barvnih odtenkih, pri osnovnem paketu opreme progression v črni ali sivi, pri bogatejšem distinctive lahko tudi v modri barvi. Voznika čakajo okrogli, dobro pregledni merilniki, razgibana je tudi sredinska konzola in založenost z opremo je v vsakem primeru dobra; kdor se želi z MiTom voziti varno, si lahko kupi tudi tri testerje za prisotnost alkohola, ki povedo, da vinjenost in volan ne gresta skupaj. Pod motornim pokrovom sta za začetek dva stroja, 1,4-litrski bencinski s turbinskim polnilnikom, ki malo alfo žene s 114 kilovati (155 KM), in 1,6-litrski turbodizel, ki razvije 88 kilovatov (120 KM), kasneje pridejo še močnejši motorji. Na slovenskem trgu najcenejši MiTo stane 18.790, najdražji pa 20.690 evrov.