Janus Trade po 15 letih na novi poti
V Janus Trade so se odločili posvetiti zastopstvu korejskega Samsunga.
Kranj – Tokrat predstavljamo tretjega kandidata za naslov gazela 2008 na Gorenjskem, torej finalista za izbor najboljšega hitro rastočega podjetja v naši regiji, ki ga organizira časopisna družba Dnevnik. Janus Trade, d. o. o., iz Kranja ni novinec med podjetji, ki se potegujejo za ta laskavi naslov, saj je bil v letu 2003 že celo nominiran za to priznanje.
Kot nam je povedal Jernej Stanonik, pomočnik direktorja, je družba Janus Trade v 15 letih obstoja kar nekajkrat spreminjala svojo dejavnost. Začeli so s tremi zaposlenimi z odkupom ter prodajo mobilnih telefonov, odpirali trgovinice po manjših krajih, postopno širili ponudbo tudi na fotografsko in računalniško področje in trgovine so postajale vedno večje. Pred tremi leti so pridobili zastopstvo svetovno znanega proizvajalca iz Južne Koreje Samsung, pred dobrim letom pa dodali program audio-video ter program bele tehnike s specializacijo na jumbo hladilnike tega proizvajalca.
Zgodba prodajne ponudbe Janus Trade pa je sredi letošnjega leta doživela pomemben prelom oziroma preobrat: ker želi Samsung postati številka ena v Sloveniji, k temu cilju pa stremijo tudi v Janus Trade, so se odločili, da v dobrobit tega cilja odprodajo svoje maloprodajne trgovine (razen v Kranju in Krškem) in se osredotočijo le v veleprodajo. Sprememba velja od prvega septembra. Število zaposlenih, ki se je bližalo številki 50, so zmanjšali na 23 in se posvetili novemu izzivu. Prepričani so, da so izbrali dobrega partnerja, da jim je bilo zaupano zastopstvo v tekem obsegu, pa je tudi priznanje, saj je Samsung znan, da se trgov loteva po skrbnih analizah. Po besedah Stanonika so ustvarili zelo dobre odnose z vsemi slovenskimi operaterji Mobitelom, Simobilom, Debitelom, Tušem, pri čemer se zavedajo, da je trg zasičen z množico različnih znamk. Vendar v agresivni strategiji osvajanja trga Samsunga, ki ponuja veliko več modelov v krajšem času, ki s tem želi zadovoljiti potrebe in želje posameznega kupca, vidijo pomembno prednost. Razvoj mobilnih telefonov je seveda še vedno zelo buren, pomembna značilnost Samsunga pa je, da telefone izdelajo izključno in v celoti sam, celo več: so dobavitelj delov tudi svojim konkurentom.
Jernej Stanonik pa ob tej uspešni podjetniški zgodbi poudari, da je to zasluga celotnega kolektiva, saj narava te dinamične dejavnosti zahteva od slehernega strokovnost in veliko marljivost, tudi za ceno odrekanja na račun privatnega življenja. Ob povprečni starosti 33 let so mlad kolektiv in ocenjuje, da so imeli srečno roko pri izbiri kadra.