Pozitivna epidemija
Ford bo tudi slovenske ceste "okužil" z novim športnim terencem Kuga.
Strah pred epidemijo je povsem upravičen, če pa se smrtonosna bolezen, ki je svoje čase kosila tudi po Slovenskem, skriva v imenu avtomobila, je »okužba« lahko tudi pozitivna. Torej, ne bojmo se Kuge, novega Fordovega športnega terenca, ki se postavlja ob bok tekmecem v enem od prodajno najbolj uspešnih avtomobilskih razredov. Fordovi oblikovalci so tudi tokrat uporabili tako imenovano kinetično oblikovanje, sicer pa osnovne Kugine poteze izhajajo iz dobro sprejetega konceptnega avtomobila Iosis X, ki so ga prikazali pred dvema letoma na avtomobilskem salonu v Parizu. Zunanjost 4,44 metra dolgega avtomobila je dinamična in prilagojena podobi drugih modelov modrega ovala, enako pa velja tudi za notranjost, kjer voznika pričaka urejena in pregledna armaturna plošča, potnike pa solidno prostorsko udobje. Med Kuginimi posebnostmi so prtljažna vrata, ki se lahko odpirajo dvodelno, samo zgornji del, ali skupaj z njim v celoti. Pri pogonskih strojih zaenkrat ni izbire, na voljo je samo 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki žene Kugo s 100 kilovati (136 KM), pogonska sila pa se na kolesa prenaša s pomočjo šeststopenjskega ročnega menjalnika. Čez nekaj časa bo na voljo še 2,5-litrski turbobencinski petvaljnik, ki bo razvil 147 kilovatov (200 KM). Tako kot pri nekaterih drugih tekmecih se je tudi pri Kugi mogoče odločiti za različico s pogonom samo na prednji ali na vsa štiri kolesa; pri slednji za porazdelitev navora skrbi sklopka Haldex. Paketa opreme sta dva, dodatne opreme kar nekaj, kupcev, ki željno pričakujejo Fordovega novinca, je menda tudi precej. Zato je Kuga v svojem razredu potencialna uspešnica, kar velja tudi za slovenski trg, kjer je treba za osnovno izvedbo odšteti 25.900 evrov, cena najdražje različice pa se povzpne na 31 tisoč evrov.