Jože Felicijan - Speedy s svojima dvema hroščema - tisti v ozadju je letnik 1948 in je eden najstarejših pri nas.

Za srečno pot pa goveja župca

V Lescah se je zbralo okrog 150 najpopularnejših avtomobilov vseh časov - Volkswagnovih hroščev.

Lesce – Prvotno različico so izdelali leta 1934, leta 1938 so mu prvič dali ime hrošč, množično so jih začeli izdelovati po drugi svetovni vojni. V sedemdesetih letih proizvodnje so jih izdelali in prodali skoraj 22 milijonov. Volkswagnov hrošč je postal legenda in najbolj priljubljen avtomobil vseh časov … In še danes ima številne oboževalce, ki radi pokažejo, kdo ima lepšega … Kar okrog 150 takšnih zaljubljencev v Volkswagnove zračno hlajene jeklene lepotce se je zbralo minuli konec tedna na letališču v Lescah na že 17. mednarodnem srečanju. Organizator je bil VW Hrošč klub Slovenija, ki ga zadnje leto vodi Jože Felicijan, bolj znan kot Speedy, iz Podnarta. »Druženje, ohranjanje kulturne dediščine, spoznavanje ljudi iz vse Evrope,« je v nekaj besedah povzel bistvo tovrstnih srečanj ljubiteljev hroščev in drugih zračno hlajenih vozil. Letos so se zbrali »hroščarji« iz kar desetih držav – Srbije, Bosne, Hrvaške, Italije, Madžarske, Avstrije, Nemčije, Nizozemske, Poljske in Slovenije. V štirih dneh druženja so opravili nekaj paradnih voženj, se šli nogomet v milnici in druge zabavne igre, imeli so glasbene nastope in srečelov, na ogled in v ocenjevanje pa so postavili tudi svoja vozila. »Smo pač zaljubljenci v staro tehniko, vozimo se po vsej Evropi in spoznavamo druge ljubitelje hroščev. Smo povsem preprosti ljudje, kot je preprost avto tudi hrošč,« je zatrdil Jože Felicijan, ki je svojega prvega hrošča kupil pred osmimi leti, zdaj pa večino časa posveti njihovemu obnavljanju. Ponje so ljubitelji pripravljeni iti kamorkoli po svetu, če le najdejo kak posebej ohranjen model. In ni jim škoda porabiti na stotine ur, da avto dodelajo do zadnjih malenkosti. Obstajajo celo posebni stili ureditve hroščev, denimo nemški, kalifornijski videz ali pa »rat look«, kjer je karoserija videti kot uničena stara škatla, platišča in motor pa so karseda »huda« … Srečanje v Lescah je odlično uspelo, in to kljub sobotnemu nalivu, v nedeljo pa so vsem udeležencem po vrnitvi s paradne vožnje v Planico za srečno pot skuhali še pravo domačo govejo župco.

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / ponedeljek, 26. december 2011 / 07:00

Gorenjska železnica za milijardo evrov

Zg. Brnik - Gorenjska naj bi v prihodnosti pridobila novo, modernejšo dvotirno železniško povezavo, ki bo omogočala hiter in bolj dostopen promet. Investicijo na ministrstvu za o...

Objavljeno na isti dan


Kultura / sreda, 6. junij 2018 / 15:42

»Kofetkali« so s Cankarjem

Na devetnajsti Koloniji Iveta Šubica v Poljanah je dvaindvajset avtorjev z različnih področij umetnosti ustvarjalo na temo Cankarjevih črtic.

Razvedrilo / sreda, 6. junij 2018 / 15:26

Harmonikarji v Besnici

V Besnici je potekalo 10. mednarodno tekmovanje harmonikarjev za pokal Kranja in 27. Gorenjsko prvenstvo harmonikarjev Besnica, hkrati so izbirali tudi tekmovalce za nastop v polfinalu za Zlato harmon...

Rekreacija / sreda, 6. junij 2018 / 15:24

Trije dnevi za gibanje

Vrhunec drugega festivala Medvode v gibanju je bil sobotni Nočni tek Medvode.

Železniki / sreda, 6. junij 2018 / 15:22

Klekljarski maraton

V neprekinjenem 24-urnem klekljanju v Železnikih se je za istim punkljem zvrstilo 55 klekljaric in klekljar.

Mengeš / sreda, 6. junij 2018 / 15:21

Začetek gradnje se bo zamaknil

V Mengšu se bo začetek gradnje športne dvorane zaradi zahteve Civilne iniciative Mengeš, ki nasprotuje sedanji lokaciji gradnje, najverjetneje zamaknil za nekaj mesecev.