Za poškodbe krivo pluženje
V ljubljanskem SCT zatrjujejo, da je poškodbe dilatacije na viaduktu Tržiška Bistrica povzročilo pluženje. Na neprimeren izbor dilatacije je SCT opozarjal že med gradnjo viadukta.
Naklo – Poškodba dilatacije na viaduktu Tržiška Bistrica je mehanska in je nastala ob pluženju, so se v ljubljanskem SCT odzvali na očitke, da so kot izvajalec del odgovorni za zadnje težave na mostu čez Tržiško Bistrico na gorenjski avtocesti, zgrajenem pred petimi leti. Zaradi njih so morali pred dnevi zapreti prehitevalni pas v obeh smereh, hitrost vožnje pa omejiti na največ 60 kilometrov na uro.
»V SCT smo na podlagi izkušenj s poškodbami podobnih, vendar ožjih gumenih dilatacij na viaduktih Devine in Žepina, že med gradnjo viadukta Tržiška Bistrica opozorili, da izbrana dilatacija ni primerna in da bo prišlo do poškodb zaradi pluženja snega. Na sestanku 22. oktobra 2002 na Darsu smo tako predlagali spremembo, in sicer da se projektirana dilatacija zamenja s kovinsko z gumenimi tesnili. Vendar se z našim predlogom ni strinjal glavni revident in je od SCT kot izvajalca del zahteval, da vgradi projektirano dilatacijo,« pojasnjujejo v ljubljanskem gradbenem podjetju, kjer imajo v zadnjem poldrugem mesecu obilo dela z razlaganjem vzrokov za težave v zaprtem predoru Šentvid.
V SCT zatrjujejo, da so na mehanske poškodbe dilatacij opozorili že prvo zimo po odprtju viadukta Tržiška Bistrica, ko je za vzdrževanje skrbelo Cestno podjetje Kranj, naslednje zime pa da se je obseg poškodb še večal. Na očitek, da si delavci SCT-ja sploh še niso ogledali poškodb dilatacije, v ljubljanskem podjetju odgovarjajo, da so si njihovi strokovnjaki poškodbo vozišča ogledali 2. julija, o čemer obstaja tudi zapisnik. »Na viaduktu Bivje so vgrajene enake dilatacije. Ker pa tam ni treba plužiti snega, so ostale nepoškodovane in ni nobenih problemov z izrivanjem jeklenih nosilnih plošč,« so še pojasnili.