Jeseni bo spet precej vroče
Tudi letošnjo jesen prihajajo številni novi avtomobili, največ jih bo predstavljenih na avtomobilskem salonu v Parizu.
Avtomobilski proizvajalci tudi za zadnjo četrtino letošnjega leta pripravljajo številne novosti, s katerimi bodo v prihodnjih mesecih začeli snubiti kupce. Novi modeli bodo začinili avtomobilsko jesen v skoraj vseh razredih, fotografije in podatki so se o večini že pojavili v javnosti, manjši del pa je še skrbno pod tančico skrivnosti.
Picassov podpis tudi na Citroënu C3
Francoski Citroën bo na bližnjem avtomobilskem salonu v Parizu postavil na ogled nov model z oznako C3 Picasso. Novinec nadgrajuje lastnosti manjšega enoprostorskega vozila, sicer pa meri v dolžino 4,08 metra. V prtljažnik bo mogoče spraviti do 500 litrov prtljage brez podiranja zadnje vrste sedežev. Zadnje deljene sedeže bo mogoče ločeno vzdolžno pomikati za 15 centimetrov, zložijo se z eno roko in z enim samim gibom, s premičnim podom prtljažnega prostora pa omogoča popolnoma ravno površino za nalaganje do sprednjih sedežev. Potniški prostor, obdan s pravim steklenim ovojem, se bo kopal v svetlobi. Pogonu bodo namenjeni bencinski in dizelski motorji, bencinska bosta razvila 70 in 88 kilovatov (95 KM oziroma 120 KM), turbodizelska pa 66 in 81 kilovatov (90 in 110 KM). Avtomobil naj bi bil tudi pri nas naprodaj v prvem četrtletju prihodnjega leta.
Namesto Vectre Opel Insignia
Opel na avtomobilskem salonu v Londonu prvič predstavlja štiri- in petvratno različico svojega novega avtomobila srednjega razreda, ki se imenuje Insignia in je naslednik dosedanje Vectre. Oblikovalci so namenoma ustvarili podobni štiri- in petvratno izvedbo, ki v dolžino merita 4,83 metra. Opel pričakuje, da se bosta obe različici približno enako dobro prodajali. Insignia bo na voljo s sedmimi motorji, štirje bodo bencinski, od štirivaljnega s 85 kilovati (115KM) do V6 motorja z 260 KM. Trije novi dizelski motorji z neposrednim vbrizgavanjem imajo prostornino 2,0 litra in izhodno moč od 81 kilovatov (110 KM) do 118 kilovatov (160 KM). Insignia ima novo podvozje, ki bo lahko imelo tudi vsa štiri gnana kolesa. Avtomobili bodo pri nemških zastopnikih na voljo do konca letošnjega leta, na drugih trgih pa v prvem četrtletju prihodnjega leta.
Audi Q5 pripravljen na naskok
Nemški Audi bo v začetku jeseni poslal na ceste svoj drugi model v razredu športnih terencev. Večjemu Q7 se bo pridružil že nekaj časa napovedani manjši Q5, ki se bo z dolžino 4,63 metra lahko kosal kar s sorodnim Volkswagnovim Tiguanom, seveda pa predvsem z modeli, ki jih imata oziroma bosta imela glavna tekmeca BMW in Mercedes-Benz. Novinec se bo ponašal tudi z nizkim količnikom zračnega upora (0,33), med tehničnimi poslasticami pa bo sedemstopenjski samodejni menjalnik z dvojno sklopko S-Tronic. Pri zunanjosti bo mogoče izbirati med kontrastnim lakiranjem ali enobarvno karoserijo, pripravljena pa bosta športni paket S-line in alternativni terenski paket z 19-palčnimi platišči ter dodatnimi ščitniki spredaj in zadaj. Jeseni naj bi novinec zapeljal tudi na slovenske ceste.
BMW z novo limuzinsko sedmico
Nova peta generacija limuzine BMW serije 7 prihaja z dvema bencinskima in turbodizelskim motorjem, vsi so opremljeni s šeststopenjskimi samodejnimi menjalniki, ter v običajni in podaljšani karoserijski izvedbi. Na novo oblikovana karoserija izžareva najnovejše smernice bavarske avtomobilske znamke, ob tem pa so v Münchnu poskrbeli še za prostorno notranjost z visokim nivojem udobja ter za številne sodobne komunikacijske in varnostne sisteme. Na novo je zasnovan tudi nadzorni sistem iDrive, ki bo med drugim omogočal tudi dostop do medmrežne povezave. Vozniki se bodo med drugim lahko zanesli tudi na asistenčne sisteme, za udobje pa bo pri najbolje opremljenih različicah skrbelo zračno vzmetenje. Datum prihoda na slovenski trg še ni znan.