Vrednost majhnih del

Test: Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium

Kaj storiti, da bo uspešen avtomobil sredi svoje življenjske dobe še naprej dovolj privlačen, je vprašanje, s katerim so se pred lansko prenovo soočali tudi pri Fordu, ko so načrtovali prenovo kompaktnega enoprostorca C-Maxa. Tovrstni posegi se pogosto tudi ponesrečijo, toda temu avtomobilu z modrim ovalom so osvežitvene spremembe pravzaprav šele dale pravi zagon.

Za C-Maxovo mladostnejšo podobo pravzaprav ni bilo treba storiti veliko, zato niti ni bilo korenitejšega kirurškega posega, ampak je bilo dovolj storjeno že s preoblikovanjem žarometov in maske hladilnika, zadnjih luči in še nekaj drugi drobnih delov. Z njimi je enoprostorec, ki je pred nekaj leti v ta razred prvi vnesel tudi nekaj športnega duha, dobil agresivnejšo podobo, rahlo pa je bilo prenovljeno tudi notranje okolje.

Najmočnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik se vrti tudi v C-Maxovem večjem bratu S-Maxu, zato nima prav nobenih težav s težo in manj ugodno aerodinamiko. Celo nasprotno, saj je za družinsko naravnani avtomobil skoraj preveč energičen. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navora je dovolj za lagodno vožnjo in lenobno prestavljanje, zaloge moči zvrhano mero za naglo pospeševanje ali hitro potovalno vožnjo. Tisto, kar utegne zmotiti potniško udobje, je nekoliko preveč čvrsto nastavljeno vzmetenje, ki skupaj z velikimi kolesi in nizkopresečnimi gumami povzroča dokaj stresno požiranje cestnih grbin.

V vsem drugem je C-Max narejen po merah prostorsko zahtevne družine, ki si lahko notranji prostor prilagodi tudi s podiranjem naslonov sedežev ali z odstranitvijo, s tem pa se seveda občutno poveča prostor za prtljago. Če se k temu prištejejo še natančna izdelava in kakovostni materiali, je ta avtomobil že blizu točke, ko mu je skoraj težko očitati kakšno odločilno slabo lastnost.

Tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,5/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.480 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 3. november 2022 / 13:16

Smleški žarek je praznoval

Smlednik – Mešani pevski zbor, ki deluje pod okriljem Kulturno-umetniškega društva (KUD) Smlednik, je s koncertom zaznamoval desetletnico delovanja. Pevke in pevci, ki jih je v letu 2012 povezala l...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / sreda, 30. julij 2008 / 07:00

Kraljevala Petra in Petar

Na že 26. tradicionalni Kranjski noči je v petek s svojim nastopom presenetila svetlolasa lepotička Petra Slapar, sobota pa je kljub dežju z nastopom Petra Graša pod oder privabila kar lepo število ob...

Radovljica / sreda, 30. julij 2008 / 07:00

Javna debata o obnovi Koruznega mostu

Krajani zahtevajo, da se jih dejavneje vključi v načrte obnove Krope.

Zanimivosti / sreda, 30. julij 2008 / 07:00

Kolesa razdre do zadnjega vijaka

Jožef Baronik je navdušen ljubitelj starodobnikov - pozimi smuča na starih smučeh, poleti pa se vozi na kolesih, starejših od 50 let.

Gospodarstvo / sreda, 30. julij 2008 / 07:00

Pocenitev naftnih derivatov

Kranj - V torek so se v skladu z vladno uredbo spet spremenile maloprodajne cene naftnih derivatov, tokrat so se vse znižale. 95-oktanski motorni bencin se je pocenil za 5,1 cent...

Šport / sreda, 30. julij 2008 / 07:00

Najraje ima strm klanec

Simon Alič je na 11. gorskem teku na Grintovec osvojil tretje mesto, atlet iz Vinharij v Poljanski dolini pa je tudi državni prvak v gorskem teku navkreber.