Vrednost majhnih del

Test: Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium

Kaj storiti, da bo uspešen avtomobil sredi svoje življenjske dobe še naprej dovolj privlačen, je vprašanje, s katerim so se pred lansko prenovo soočali tudi pri Fordu, ko so načrtovali prenovo kompaktnega enoprostorca C-Maxa. Tovrstni posegi se pogosto tudi ponesrečijo, toda temu avtomobilu z modrim ovalom so osvežitvene spremembe pravzaprav šele dale pravi zagon.

Za C-Maxovo mladostnejšo podobo pravzaprav ni bilo treba storiti veliko, zato niti ni bilo korenitejšega kirurškega posega, ampak je bilo dovolj storjeno že s preoblikovanjem žarometov in maske hladilnika, zadnjih luči in še nekaj drugi drobnih delov. Z njimi je enoprostorec, ki je pred nekaj leti v ta razred prvi vnesel tudi nekaj športnega duha, dobil agresivnejšo podobo, rahlo pa je bilo prenovljeno tudi notranje okolje.

Najmočnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik se vrti tudi v C-Maxovem večjem bratu S-Maxu, zato nima prav nobenih težav s težo in manj ugodno aerodinamiko. Celo nasprotno, saj je za družinsko naravnani avtomobil skoraj preveč energičen. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navora je dovolj za lagodno vožnjo in lenobno prestavljanje, zaloge moči zvrhano mero za naglo pospeševanje ali hitro potovalno vožnjo. Tisto, kar utegne zmotiti potniško udobje, je nekoliko preveč čvrsto nastavljeno vzmetenje, ki skupaj z velikimi kolesi in nizkopresečnimi gumami povzroča dokaj stresno požiranje cestnih grbin.

V vsem drugem je C-Max narejen po merah prostorsko zahtevne družine, ki si lahko notranji prostor prilagodi tudi s podiranjem naslonov sedežev ali z odstranitvijo, s tem pa se seveda občutno poveča prostor za prtljago. Če se k temu prištejejo še natančna izdelava in kakovostni materiali, je ta avtomobil že blizu točke, ko mu je skoraj težko očitati kakšno odločilno slabo lastnost.

Tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,5/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.480 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / sobota, 1. januar 2022 / 11:50

Naj se razblinijo mehurčki

Zgornji pogled na praznično okrašeno mesto popolnoma simbolizira t. i. družabne mehurčke, v katere smo še vedno ujeti zavoljo trdovratnih epidemijskih razmer. Naj nam prav prehod v novo leto prines...

Objavljeno na isti dan


Kranj / četrtek, 10. februar 2022 / 16:14

Najboljši so bili kranjski dijaki

Na Fakulteti za organizacijske vede (FOV) v Kranju so v januarju pripravili že tradiconalno tekmovanje v reševanju študije primera.

Kranj / četrtek, 10. februar 2022 / 16:14

Dograjujejo kolesarsko povezavo

Kranj – Prejšnji teden so začeli graditi manjkajočo kolesarsko infrastrukturo na povezavi Športni Park Kranj–Avtobusna postaja Kranj. Gradnja manjkajoče infrastrukture za kolesarje in pešce ter kom...

Gospodarstvo / četrtek, 10. februar 2022 / 16:09

Komendska matica v knjigi rekordov

Komenda – Podjetje Matica MB je pred svojimi poslovnimi prostori v komendski poslovni coni aprila 2020 postavilo matico, ki v širino meri več kot štiri, v višino pa 3,6 metra in tehta 2600 kilogram...

Razvedrilo / četrtek, 10. februar 2022 / 16:07

Že štiri tisoč oddaj

Oddaja Dobro jutro že dvajset let lepša jutra številnih televizijskih gledalcev. Ustvarjalci so doslej pripravili že več kot štiri tisoč oddaj, ob tem pa se srečujejo z različnimi izzivi ...

Zanimivosti / četrtek, 10. februar 2022 / 16:06

Grad, kjer so počitnikovali literati in umetniki

Medobčinski muzej Kamnik je šestdesetletnico delovanja zaokrožil z izdajo publikacije o zgodovini dvorca ali, kot ga Kamničani bolje poznajo, gradu Zaprice. Predstavitev je svoje mesto našla tudi na s...