Vrednost majhnih del

Test: Ford C-Max 2.0 TDCi Titanium

Kaj storiti, da bo uspešen avtomobil sredi svoje življenjske dobe še naprej dovolj privlačen, je vprašanje, s katerim so se pred lansko prenovo soočali tudi pri Fordu, ko so načrtovali prenovo kompaktnega enoprostorca C-Maxa. Tovrstni posegi se pogosto tudi ponesrečijo, toda temu avtomobilu z modrim ovalom so osvežitvene spremembe pravzaprav šele dale pravi zagon.

Za C-Maxovo mladostnejšo podobo pravzaprav ni bilo treba storiti veliko, zato niti ni bilo korenitejšega kirurškega posega, ampak je bilo dovolj storjeno že s preoblikovanjem žarometov in maske hladilnika, zadnjih luči in še nekaj drugi drobnih delov. Z njimi je enoprostorec, ki je pred nekaj leti v ta razred prvi vnesel tudi nekaj športnega duha, dobil agresivnejšo podobo, rahlo pa je bilo prenovljeno tudi notranje okolje.

Najmočnejši 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik se vrti tudi v C-Maxovem večjem bratu S-Maxu, zato nima prav nobenih težav s težo in manj ugodno aerodinamiko. Celo nasprotno, saj je za družinsko naravnani avtomobil skoraj preveč energičen. Motor odlično sodeluje s šeststopenjskim ročnim menjalnikom, navora je dovolj za lagodno vožnjo in lenobno prestavljanje, zaloge moči zvrhano mero za naglo pospeševanje ali hitro potovalno vožnjo. Tisto, kar utegne zmotiti potniško udobje, je nekoliko preveč čvrsto nastavljeno vzmetenje, ki skupaj z velikimi kolesi in nizkopresečnimi gumami povzroča dokaj stresno požiranje cestnih grbin.

V vsem drugem je C-Max narejen po merah prostorsko zahtevne družine, ki si lahko notranji prostor prilagodi tudi s podiranjem naslonov sedežev ali z odstranitvijo, s tem pa se seveda občutno poveča prostor za prtljago. Če se k temu prištejejo še natančna izdelava in kakovostni materiali, je ta avtomobil že blizu točke, ko mu je skoraj težko očitati kakšno odločilno slabo lastnost.

Tehnični podatki

Gibna prostornina: 1997 ccm

Največja moč pri v/min: 100 kW/136 KM

Najvišja hitrost: 188 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 6,0/ 4,5/ 5,4 l/100 km

Maloprodajna cena: 21.480 EUR

Uvoznik: Summit Motors, Ljubljana

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Prosti čas / sreda, 6. julij 2011 / 07:00

Avsenikova glasbena delavnica

Glasbena šola Avsenik že pripravlja letošnjo 6. Mednarodno Avsenikovo glasbeno delavnico, ki bo med 17. in 19. avgustom v Begunjah. K sodelovanju v glasbeni delavnici, prijave bodo sprejemali do...

Objavljeno na isti dan


Prosti čas / torek, 29. julij 2008 / 07:00

Džuly, adijo in hvala

Daniel še vedno aktiven na glasbenem področju. Posnel je novi videospot za pesem Adijo in hvala.

Šport / torek, 29. julij 2008 / 07:00

Ekipa za sredino lestvice

Pred pripravami na prvoligaško sezono je ekipo igralk Namiznoteniškega kluba Šenčur prevzel Darko Pangrič, ki se bo z dekleti boril za sredino lestvice.

Žiri / torek, 29. julij 2008 / 07:00

V soboto poplavljalo v Žirovskem vrhu

V soboto popoldne se je na območju Žirovskega vrha razbesnelo neurje z močnimi padavinami.

Kranj / torek, 29. julij 2008 / 07:00

Za pravične odškodnine

Pri Združenju žrtev okupatorjev so pripravili pripombe na osnutek Zakona za poplačilo materialne vojne škode, zlasti pa so proti predlogu, da bi jih poplačali kot solastnike podjetij.

Kronika / torek, 29. julij 2008 / 07:00

V Tamarju smrt šestnajstletnega kolesarja

Med kolesarjenjem iz Tamarja proti Planici se je v nedeljo popoldne smrtno ponesrečil šestnajstletni Ljubljančan.