Neškodljiv kompromis
Peta generacija najpomembnejšega Seatovega modela niha med športnostjo in udobjem.
Španski Seat z Ibizo pete generacije pričakuje vnovični vzpon prodaje na številnih trgih, med katere se lahko uvršča tudi slovenski. Najpomembnejši model te tovarne je doslej privabil več kot štiri milijone kupcev, odslej pa še bolj izrazito združuje športno dinamiko in potniško udobje. Zunanjost je precej bolj uravnotežena kot pri predhodnici, namesto izrazite športnosti je nova petvratna kombilimuzina nekoliko bolj umirjena. Temelji na osnovi nove, nekoliko raztegnjene koncernske platforme, v dolžino meri 4,05 metra dolžino (plus 9,9 centimetra v primerjavi s predhodnico) in ima večji, 292-litrski prtljažnik.
Prostorno potniško kabino dopolnjujejo kakovostni materiali za armaturno ploščo in notranje obloge, redoljubno razporejeni merilniki in stikala ter radijski sistem z brezžično povezavo za telefon s stikali na volanskem obroču. Motorna paleta v začetku obsega tri bencinske in turbodizelski motor. Osnovni pogonski stroj je 1,2-litrski bencinski trivaljnik z 51 kilovati (70 KM), ki mu sledi prepričljivejši 1,4-litrski štirivaljnik, ki razvije 63 kilovatov (86 KM) in močnejši 1,6-litrski s 77 kilovati (105 KM). Trenutno edinemu 1,9-litrskemu turbodizelskemu štirivaljniku s 77 kilovati (105 KM) se bo pridružil še manjši trivaljnik, močnejše okrepitve pa bo dobil tudi bencinski del. Ob tem pri Seatu napovedujejo še trivratno karoserijsko različico. Oprema je razdeljena na tri nivoje z že znanimi oznakami reference, stylance in sport, na slovenskem trgu tudi start, ki je brez klimatske naprave. Cene se sicer začenjajo pri sprejemljivih 9.490 in se dvignejo do 15.890 evrov.