Nabrušeni kremplji
Jaguarjeva XF vstopa v bitko s prestižnimi tekmeci.
Britanski Jaguar, ki je slabega zdravja pred nekaj tedni prešel v lastništvo indijske Tate, doživlja postopen preporod. Napoveduje ga nova limuzina XF, ki je v dobršni meri opravila z britansko konzervativnostjo in napovedala tekmovanje s tekmeci v prestižnih vrstah. XF se s 4,96 metra dolžine uvršča ob bok Mercedes-Benzu razreda E, Audiju A6, BMW-ju serije 5 in Lexusu GS300. Zunanjost s športno držo dopolnjuje prestižno zasnovana notranjost, katere prijetnost poleg prostornosti zaokrožujejo vložki brušenega aluminija in plemenitega lesa. V prtljažniku je okroglih 500 litrov prostora, če v njegovi kleti ni rezervnega kolesa, še nekaj več. Osvetlitev merilnikov v fosfornem odtenku zasije ob prvem pritisku na startni gumb, ob drugem iz svojega ležišča prileze prestavna ročica in se oglasi eden od štirih motorjev. Najmočnejši je 4,2-litrski osemvaljnik, ki s pomočjo turbinskega polnjenja razvije 306 kW/406 KM, njegov enako velik atmosferski sorodnik zmore 219 kW/298 KM) in 3,0-litrski šestvaljnik 175 kW/238 KM. Dizelski del zastopa 2,7-litrski šestvaljnik s 152 kW/207 KM. Pri vseh motorjih se pogonska sila prenaša na zadnji kolesni par s pomočjo šeststopenjskega samodejnega menjalnika z dvema programoma vožnje, oziroma še z dodatnim dinamičnim pri najmočnejšem motorju. Oprema že v osnovnem nivoju vključuje osem varnostnih vreč in zaves, za prijetno vzdušje pa skrbi vrhunski audio sistem, ki vključuje tudi vmesnik za prenosne naprave, USB vhod. XF si je mogoče omisliti v štirinajstih karoserijskih barvah, med katerimi, zanimivo, ni črne. Cene se začenjajo pri 52.802 evrih.