Za več reda in varnosti
Občine Kranj, Naklo, Jezersko, Šenčur, Cerklje, Preddvor in Tržič so podpisale pogodbo o ustanovitvi medobčinskega inšpektorata.
Kranj – S skupnim organom sedmih občin, ki bo pokrival inšpekcijo in redarstvo, želijo zagotoviti boljši nadzor na spoštovanjem državnih in občinskih predpisov. Pobudo za njegovo ustanovitev so dali župani občin Naklo, Jezersko, Šenčur, Cerklje, Preddvor in Tržič, saj te občine same nimajo ne redarjev ne inšpektorjev. Po novem pa morajo imeti redarstvo poleg mestnih občin urejeno tudi druge občine, pri čemer se lahko povežejo med seboj.
Medobčinski inšpektorat Kranj bo združeval tako delo redarjev kot inšpektorjev. »Represije nihče ne sprejema rad, a je bilo to nujno,« je ustanovitev medobčinskega inšpektorata komentiral cerkljanski župan Franc Čebulj. Preddvorski župan Miran Zadnikar zdaj pričakuje več reda v občini, saj doslej odlokov, ki predvidevajo sankcioniranje, niso mogli izvajati. Po mnenju nakelskega župana Janeza Štularja na njihovem območju inšpektor sicer ne bo pretirano obremenjen, a ga včasih kljub temu potrebujejo. Tržiški župan Borut Sajovic je prepričan, da je potreba po zagotavljanju reda in varnosti vse večja, šenčurski župan Miro Kozelj pa je dodal, da bodo to nalogo s skupnim inšpektoratom lahko ceneje opravljali. Polovico stroškov za plače in socialne prispevke zaposlenih ter materialnih stroškov bo namreč pokrila država. Župan Jezerskega Milan Kocjan je ob tem dejal, da kljub temu ne bo poceni, saj bodo morali za ta namen zagotoviti prek deset tisoč evrov letno. Pričakuje pa, da bo to prispevalo k varnejšemu življenju v občini.
Po besedah kranjskega župana Damijana Perneta bodo na ta račun morali okrepiti službe s tega področja, saj jim manjka že redarjev. Do konca leta naj bi tako število zaposlenih na področju redarstva in inšpektorata s sedanjih deset povečali na 19. Po vzoru skupne inšpekcijske službe pa se že dogovarjajo, da bi v prihodnje organizirali še skupno notranjo revizijsko službo.