Preseganje kombijevskih meja

Test: Citroën Jumper Kombi Club L1H1 3.0 HDI (160)

Potniška lahka gospodarska vozila se od tovornih ne razlikujejo samo po zasnovi notranjosti, ampak se njihova uporabnost meri in ocenjuje predvsem po ekonomičnosti prevoza, udobju in seveda varnosti. Citroën Jumper v potniški izvedbi in z najmočnejšim motorjem v nosu je dober primer zrelega sodobnega vozila, ki presega merila običajnih kombiniranih vozil. Vse se pravzaprav začenja že s sodobno zunanjostjo, kjer so oblikovalci želeli narediti vtis s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Zatemnjena stekla potniškega prostora so na spisku dodatne opreme, igrajo pa dvojno vlogo, saj prispevajo k bolj prestižnemu videzu in ščitijo potnike pred vsiljivostjo močne sončne svetlobe in radovednih pogledov. Popolno opremljeni Jumper ima vse atribute manjših avtobusov, od klimatske naprave, ki jo je prav tako treba doplačati, do izdatnejših stenskih in talnih oblog. Šest sedežev v zadnjem delu kabine nudi zadostno mero udobja tudi za nekoliko daljše vožnje, delno je mogoče prilagajati naklon in naslone za roke. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo osebnim avtomobilom podobno okolje. Redoljubnost instrumentne plošče je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, tudi za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Najmočnejši Jumperjev motor je 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 116 kilovatov (160 KM) in iz potniškega kombija naredi vozilo s skoraj športnimi zmogljivostmi. Moči in navora (orjaških 400 Nm) je več kot dovolj, zato voznik nima veliko dela s prestavno ročico, hkrati pa mora biti pozoren na merilnik hitrosti, saj kazalec kaj rad »pobegne« preko dovoljenega in tudi preko najvišje natisnjene številke. Tudi pri polni težnostni obremenitvi ni čutiti, da bi pogonskemu stroju začelo zmanjkovati energije, seveda pa več vozne dinamike povzroči tudi višjo porabo goriva.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2998 ccm

Največja moč pri v/min: 116 kW/157 KM

Največja dovoljena masa: 3000 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,2/ 7,6/ 8,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.280 EUR

Uvoznik: Citroen Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / torek, 25. oktober 2011 / 07:00

Igrišče za golf Bled med najboljšimi v Evropi

Bled - Revija Golf World je v svoji novembrski izdaji objavila seznam sto najboljših igrišč za golf v kontinentalni Evropi. Blejsko Kraljevo igrišče z osemnajstimi jamicami se je...

Objavljeno na isti dan


Splošno / petek, 15. januar 2010 / 07:00

Potočnik požel številne aplavze

Bruselj – Učinkovita raba virov, biotska raznovrstnost in boljše izvajanje obstoječe okoljske zakonodaje so prednostne naloge, ki jih je v svoji predstavitvi opredelil kandidat za evropske...

Gospodarstvo / petek, 15. januar 2010 / 07:00

Agencija nadaljuje z izplačilom subvencij

Kranj - Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja nadaljuje z izdajanjem odločb za neposredna plačila. Do danes, petka, naj bi izdala še malo manj kot 54 tisoč odločb za izp...

Kranj / petek, 15. januar 2010 / 07:00

Cenejša očala za bolnike

Zdravstvena zavarovalnica bo po novem namenila več denarja za pripomočke za izboljšanje vida, zavarovanci bodo doplačevali manj ali pa nič.

Humor / petek, 15. januar 2010 / 07:00

Registrska na vozu

Konjska vprega je mnogim Romunom edino prevozno sredstvo, zagotovo pa tudi najcenejše.

Prosti čas / petek, 15. januar 2010 / 07:00

Slovenka leta je Katarina Kresal

Že 22. Slovenka leta po vrsti je postala ministrica za notranje zadeve Katarina Kresal. Tako je nazivu političnega obraza dodala še en naslov.