Preseganje kombijevskih meja

Test: Citroën Jumper Kombi Club L1H1 3.0 HDI (160)

Potniška lahka gospodarska vozila se od tovornih ne razlikujejo samo po zasnovi notranjosti, ampak se njihova uporabnost meri in ocenjuje predvsem po ekonomičnosti prevoza, udobju in seveda varnosti. Citroën Jumper v potniški izvedbi in z najmočnejšim motorjem v nosu je dober primer zrelega sodobnega vozila, ki presega merila običajnih kombiniranih vozil. Vse se pravzaprav začenja že s sodobno zunanjostjo, kjer so oblikovalci želeli narediti vtis s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Zatemnjena stekla potniškega prostora so na spisku dodatne opreme, igrajo pa dvojno vlogo, saj prispevajo k bolj prestižnemu videzu in ščitijo potnike pred vsiljivostjo močne sončne svetlobe in radovednih pogledov. Popolno opremljeni Jumper ima vse atribute manjših avtobusov, od klimatske naprave, ki jo je prav tako treba doplačati, do izdatnejših stenskih in talnih oblog. Šest sedežev v zadnjem delu kabine nudi zadostno mero udobja tudi za nekoliko daljše vožnje, delno je mogoče prilagajati naklon in naslone za roke. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo osebnim avtomobilom podobno okolje. Redoljubnost instrumentne plošče je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, tudi za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Najmočnejši Jumperjev motor je 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 116 kilovatov (160 KM) in iz potniškega kombija naredi vozilo s skoraj športnimi zmogljivostmi. Moči in navora (orjaških 400 Nm) je več kot dovolj, zato voznik nima veliko dela s prestavno ročico, hkrati pa mora biti pozoren na merilnik hitrosti, saj kazalec kaj rad »pobegne« preko dovoljenega in tudi preko najvišje natisnjene številke. Tudi pri polni težnostni obremenitvi ni čutiti, da bi pogonskemu stroju začelo zmanjkovati energije, seveda pa več vozne dinamike povzroči tudi višjo porabo goriva.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2998 ccm

Največja moč pri v/min: 116 kW/157 KM

Največja dovoljena masa: 3000 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,2/ 7,6/ 8,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.280 EUR

Uvoznik: Citroen Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / petek, 12. september 2014 / 12:04

Podjetniški inkubator v Škofji Loki

Škofja Loka – V Škofji Loki je začel delovati podjetniški inkubator Lokomotiva, kjer si mladi na začetku podjetniške poti lahko pridobijo dodatna znanja in pomoč, uspešni podjetniki pa bodo začetni...

Objavljeno na isti dan


Tržič / ponedeljek, 16. april 2007 / 07:00

Bulovec odhaja iz komunale

Delavce Komunalnega podjetja Tržič je direktor Florijan Bulovec seznanil, da bo zapustil kolektiv. To ne bo rešilo vseh nakopičenih problemov.

Radovljica / ponedeljek, 16. april 2007 / 07:00

Nasprotujejo asfaltirani stezi

Organizacije civilne družbe nasprotujejo gradnji asfaltirane vzletno pristajalne steze na Letališču Lesce.

Gorje / ponedeljek, 16. april 2007 / 07:00

Več za kmetijstvo in turizem

V Gorjah si za številne potrebe želijo čim prej imeti svoj denar, zato so podprli osnutek proračuna za letos.

Jesenice / ponedeljek, 16. april 2007 / 07:00

Zagrozili z zaporo avtoceste

Jesenice - Stanovalci Jesenic, ki živijo v neposredni bližine avtoceste, so se pred dnevi srečali s predstavniki Družbe za avtoceste RS (DARS) in Družbe za državne ceste...

Radovljica / ponedeljek, 16. april 2007 / 07:00

Marijan Butorac predsednik časopisnega sveta

Radovljica - Radovljiški občinski svet je že na januarski seji imenoval časopisni svet Deželnih novic, vendar so kasneje ugotovili, da sestava ne ustreza odloku o občins...