Preseganje kombijevskih meja

Test: Citroën Jumper Kombi Club L1H1 3.0 HDI (160)

Potniška lahka gospodarska vozila se od tovornih ne razlikujejo samo po zasnovi notranjosti, ampak se njihova uporabnost meri in ocenjuje predvsem po ekonomičnosti prevoza, udobju in seveda varnosti. Citroën Jumper v potniški izvedbi in z najmočnejšim motorjem v nosu je dober primer zrelega sodobnega vozila, ki presega merila običajnih kombiniranih vozil. Vse se pravzaprav začenja že s sodobno zunanjostjo, kjer so oblikovalci želeli narediti vtis s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Zatemnjena stekla potniškega prostora so na spisku dodatne opreme, igrajo pa dvojno vlogo, saj prispevajo k bolj prestižnemu videzu in ščitijo potnike pred vsiljivostjo močne sončne svetlobe in radovednih pogledov. Popolno opremljeni Jumper ima vse atribute manjših avtobusov, od klimatske naprave, ki jo je prav tako treba doplačati, do izdatnejših stenskih in talnih oblog. Šest sedežev v zadnjem delu kabine nudi zadostno mero udobja tudi za nekoliko daljše vožnje, delno je mogoče prilagajati naklon in naslone za roke. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo osebnim avtomobilom podobno okolje. Redoljubnost instrumentne plošče je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, tudi za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Najmočnejši Jumperjev motor je 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 116 kilovatov (160 KM) in iz potniškega kombija naredi vozilo s skoraj športnimi zmogljivostmi. Moči in navora (orjaških 400 Nm) je več kot dovolj, zato voznik nima veliko dela s prestavno ročico, hkrati pa mora biti pozoren na merilnik hitrosti, saj kazalec kaj rad »pobegne« preko dovoljenega in tudi preko najvišje natisnjene številke. Tudi pri polni težnostni obremenitvi ni čutiti, da bi pogonskemu stroju začelo zmanjkovati energije, seveda pa več vozne dinamike povzroči tudi višjo porabo goriva.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2998 ccm

Največja moč pri v/min: 116 kW/157 KM

Največja dovoljena masa: 3000 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,2/ 7,6/ 8,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.280 EUR

Uvoznik: Citroen Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Slovenija / četrtek, 14. julij 2016 / 11:08

Mrtvi nas zavezujejo k miru

Na vojaškem pokopališču in pri kapelici v dolini Zajzera v Kanalski dolini v Italiji so se v nedeljo Italijani, Avstrijci in Slovenci poklonili padlim v prvi svetovni vojni.

Objavljeno na isti dan


Kronika / torek, 27. junij 2023 / 21:49

Preplah zaradi plavalca

Bled – V petek popoldne je na Bledu nastal preplah zaradi domnevno pogrešanega plavalca. Kot poroča Uprava RS za zaščito in reševanje, so iz Zake proti Blejskemu otoku plavali štirje plava...

Izleti GG / torek, 27. junij 2023 / 21:43

Škotska in otok Man (2)

Potovanje proti otoku Man se za nas ni začelo, ko smo se pripeljali v Liverpool, ampak že skoraj leto prej. V času dirke je namreč zelo težko dobiti prostor na trajektu, pogoj, da ga sploh...

Gorje / torek, 27. junij 2023 / 21:31

Klemen Repe novi častni občan občine Gorje

Ob državnem in občinskem prazniku so v Gorjah podelili letošnja občinska priznanja, med njimi tudi najvišje, častni občan, ki si ga je prislužil Klemen Repe.

Šport / torek, 27. junij 2023 / 21:27

Jubilej loškega rokometa

Škofja Loka – Z Dnevom rokometa so v Rokometnem klubu Škofja Loka minulo soboto počastili 65 let igranja rokometa v mestu. Že dopoldne so se na igrišču dvorane Poden predstavile mlajše sel...

Rekreacija / torek, 27. junij 2023 / 21:23

Najvzhodnejši dvatisočak

Peca – Kordeževa glava (2126 m n. m.) – Kraljestvo kralja Matjaža. Lepotica z vzhoda, ki v svojem nedrju skriva številna naravna bogastva, eno najbolj znanih slovenskih legend, čudovito favno in floro...