Preseganje kombijevskih meja

Test: Citroën Jumper Kombi Club L1H1 3.0 HDI (160)

Potniška lahka gospodarska vozila se od tovornih ne razlikujejo samo po zasnovi notranjosti, ampak se njihova uporabnost meri in ocenjuje predvsem po ekonomičnosti prevoza, udobju in seveda varnosti. Citroën Jumper v potniški izvedbi in z najmočnejšim motorjem v nosu je dober primer zrelega sodobnega vozila, ki presega merila običajnih kombiniranih vozil. Vse se pravzaprav začenja že s sodobno zunanjostjo, kjer so oblikovalci želeli narediti vtis s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Zatemnjena stekla potniškega prostora so na spisku dodatne opreme, igrajo pa dvojno vlogo, saj prispevajo k bolj prestižnemu videzu in ščitijo potnike pred vsiljivostjo močne sončne svetlobe in radovednih pogledov. Popolno opremljeni Jumper ima vse atribute manjših avtobusov, od klimatske naprave, ki jo je prav tako treba doplačati, do izdatnejših stenskih in talnih oblog. Šest sedežev v zadnjem delu kabine nudi zadostno mero udobja tudi za nekoliko daljše vožnje, delno je mogoče prilagajati naklon in naslone za roke. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo osebnim avtomobilom podobno okolje. Redoljubnost instrumentne plošče je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, tudi za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Najmočnejši Jumperjev motor je 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 116 kilovatov (160 KM) in iz potniškega kombija naredi vozilo s skoraj športnimi zmogljivostmi. Moči in navora (orjaških 400 Nm) je več kot dovolj, zato voznik nima veliko dela s prestavno ročico, hkrati pa mora biti pozoren na merilnik hitrosti, saj kazalec kaj rad »pobegne« preko dovoljenega in tudi preko najvišje natisnjene številke. Tudi pri polni težnostni obremenitvi ni čutiti, da bi pogonskemu stroju začelo zmanjkovati energije, seveda pa več vozne dinamike povzroči tudi višjo porabo goriva.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2998 ccm

Največja moč pri v/min: 116 kW/157 KM

Največja dovoljena masa: 3000 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,2/ 7,6/ 8,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.280 EUR

Uvoznik: Citroen Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / torek, 15. maj 2007 / 07:00

Kriminal

Vlomili v skladišče Jesenice - Neznani storilci so v noči na nedeljo na območju Jesenic vlomili v skladišče. Iz njega so odpeljali rolbo za sneg, elek...

Objavljeno na isti dan


Šport / četrtek, 1. marec 2012 / 07:00

Izčrpani Peterka v bolnišnici

Kranj - Kot so danes sporočili iz Smučarske zveze Slovenije so, zaradi izčrpanosti in psihičnih pritiskov v bolnišnico v Begunjah sprejeli pomočnika trenerja slovenske ženske rep...

GG Plus / četrtek, 1. marec 2012 / 07:00

Z najmočnejšimi na svetu

Sredi februarja se je v Abu Dabiju zbralo petindvajset najmočnejših mož iz vsega sveta, ki so se pomerili na WSF svetovnem prvenstvu. Med njimi je bil tudi najmočnejši Slovenec Gregor...

GG Plus / četrtek, 1. marec 2012 / 07:00

Izziv s prosto peto

Glasov športni izziv: z Luko Pintarjem na telemark smučeh. "Poklek in zavoj," je bilo navodilo, naš Jure pa je takoj ugotovil, da je to šport, ki je veliko težji in fizično napornejši od smučanja. Ste...

GG Plus / četrtek, 1. marec 2012 / 07:00

Začetek prvič na Jesenicah

Sredi marca se bo začel letošnji Gorenjski pokal v rekreativnih tekih.

GG Plus / četrtek, 1. marec 2012 / 07:00

Vzornik Črnogorec Janović

Mladi in obetavni: osemnajstletni vaterpolist Jaša Kadivec iz Hrastja je pomemben člen članskega moštva Triglava in slovenske mladinske reprezentance. Poleg tega ima že sedem nastopov za člansko izbra...