Preseganje kombijevskih meja

Test: Citroën Jumper Kombi Club L1H1 3.0 HDI (160)

Potniška lahka gospodarska vozila se od tovornih ne razlikujejo samo po zasnovi notranjosti, ampak se njihova uporabnost meri in ocenjuje predvsem po ekonomičnosti prevoza, udobju in seveda varnosti. Citroën Jumper v potniški izvedbi in z najmočnejšim motorjem v nosu je dober primer zrelega sodobnega vozila, ki presega merila običajnih kombiniranih vozil. Vse se pravzaprav začenja že s sodobno zunanjostjo, kjer so oblikovalci želeli narediti vtis s privihnjenimi žarometi, visoko dvignjeno masko in velikim vetrobranskim steklom. Zatemnjena stekla potniškega prostora so na spisku dodatne opreme, igrajo pa dvojno vlogo, saj prispevajo k bolj prestižnemu videzu in ščitijo potnike pred vsiljivostjo močne sončne svetlobe in radovednih pogledov. Popolno opremljeni Jumper ima vse atribute manjših avtobusov, od klimatske naprave, ki jo je prav tako treba doplačati, do izdatnejših stenskih in talnih oblog. Šest sedežev v zadnjem delu kabine nudi zadostno mero udobja tudi za nekoliko daljše vožnje, delno je mogoče prilagajati naklon in naslone za roke. Jumper tudi pri zasnovi voznikovega delovnega prostora sledi modnim smernicam, ki narekujejo osebnim avtomobilom podobno okolje. Redoljubnost instrumentne plošče je zadovoljiva, večina stikal je na dosegljivih mestih, predvsem pa je poskrbljeno za številna odlagalna mesta in predale, tudi za vdolbine za pločevinke in plastenke s pijačo. Najmočnejši Jumperjev motor je 3,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki razvije 116 kilovatov (160 KM) in iz potniškega kombija naredi vozilo s skoraj športnimi zmogljivostmi. Moči in navora (orjaških 400 Nm) je več kot dovolj, zato voznik nima veliko dela s prestavno ročico, hkrati pa mora biti pozoren na merilnik hitrosti, saj kazalec kaj rad »pobegne« preko dovoljenega in tudi preko najvišje natisnjene številke. Tudi pri polni težnostni obremenitvi ni čutiti, da bi pogonskemu stroju začelo zmanjkovati energije, seveda pa več vozne dinamike povzroči tudi višjo porabo goriva.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2998 ccm

Največja moč pri v/min: 116 kW/157 KM

Največja dovoljena masa: 3000 kg

Poraba goriva po EU norm.: 10,2/ 7,6/ 8,6 l/100 km

Maloprodajna cena: 29.280 EUR

Uvoznik: Citroen Slovenija, Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Jezersko / ponedeljek, 15. avgust 2011 / 07:00

Radi bi uredili vaško jedro

Jezersko - Ureditev vaškega jedra na Jezerskem sodi med prednostne naloge občine v tem mandatu. Predvsem je problematično in zlasti za otroke nevarno avtobusno postajališče, ured...

Objavljeno na isti dan


Nasveti / torek, 2. september 2008 / 07:00

Srečno, šolarji (3)

No, pa se je začelo. Dnevi so prav posebni za prvošolce, ki s svojimi pričakovanji vstopajo v hram učenosti.

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

"Občutek, da je bil nekdo v tvojem stanovanju, je grozljiv!"

Iz hiš v Kranju so vlomilci odnašali dokumente, denar, parfume, mobitele, fotoaparate, plašče ... "Težko je živeti z občutkom, da ti je in ti lahko še vedno nekdo vlomi v stanovanje. Poznam primere, k...

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

Če zdržiš, tudi uspeš

Bernarda Eržen Kosmač je novo ime v politiki. Kandidira za poslanko na listi Slovenske nacionalne stranke.

Kranj / torek, 2. september 2008 / 07:00

Najmočnejši dan v Predosljah

Za vsak okus nekaj, bi lahko strnili dogajanje ob prazniku Krajevne skupnosti Predoslje. Imeli so poligon varne vožnje za otroke, tekmovanje za najmočnejšega fanta Gorenjske, zabavo s Turbo Angels in...

Zanimivosti / torek, 2. september 2008 / 07:00

Anketa: Dodatek vsak mesec

S avgustovsko pokojnino so upokojenci z manj kot petsto evri pokojnine prejeli tudi draginjski dodatek. Je to dovolj ob vse večji draginji in ali bi ga morali dobiti vsi upokojenci, smo vprašali stano...