Odpiranje novega poglavja
Japonski Subaru predstavlja prvi dizelski bokserski motor na svetu.
Japonski Subaru, ki slovi po avtomobilih s simetričnim pogonom in bokserskimi motorji, je prvič v svoji zgodovini predstavil dizelski motor. Sprva ga bodo vgrajevali v model Legacy, nato pa še v Imprezo in prihajajočega Foresterja.
Novi turbodizelski motor bo imel boksersko zasnovo, s čimer naj bi zaradi nizkega težišča in uporabe lahkih materialov dosegli visok izkoristek, ekonomično porabo in nizke emisije škodljivih snovi v izpušnih plinih. Turbinski polnilnik z variabilno geometrijo je montiran pod motorjem, kjer je tudi dizelski konverter s hitrim segrevanjem. Legacy, ki bo novi motor dobil prvi med Subarujevimi modeli, se bo od bencinskih sorodnikov ločil po diskretni reži na motornem pokrovu, ki bo služila dovodu svežega zraka za turbinski polnilnik. Motorni novinec razvije 110 kilovatov (150 KM), kar je primerljivo z večino motorjev, ki jih imajo konkurenčni avtomobilski proizvajalci, celo nekoliko boljši pa bo pri emisijah CO2, ki jih bo 151 gramov na kilometer. Motorna elektronika usmerja plinsko olje po visokotlačnem skupnem vodu, za prenos motorne moči na kolesa pa skrbi petstopenjski ročni menjalnik. Po tovarniških obljubah naj bi novi turbodizelski motor v povprečju porabil 5,7 litra plinskega olja na 100 kilometrov, ob tem, da bo ponudil naglo pospeševanje in zaradi velike prožnosti omogočal vožnjo brez pogostega prestavljanja.