Primerna družinska vzgoja

Test: Chevrolet Lacetti Wagon 2.0 VDCi Premium Plus

Kdor je hotel čakati, je lani tudi dočakal, da so pod motorne pokrove (evropskim kupcem namenjenih) Chevroletovih avtomobilov prišli tudi dizelski pogonski stroji. V družinsko naravnanem Lacettiju Wagon se vrti sodobno zasnovan 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je na papirju nekoliko »podhranjen«, vendar se mu to pri vožnji nič ne pozna. Stroj se namreč izkaže s skoraj presenetljivo poskočnostjo in prožnostjo, zato pogosto poseganje po prestavni ročici ni potrebno. Kljub temu pa vozna dinamika ni na vrhunskem, ampak komaj na povprečnem nivoju: petstopenjski ročni menjalnik namreč niti približno ni dorasel energiji, ki jo izžareva motor, nič bolje pa ni s krmilnim mehanizmom in uravnoteženjem podvozja. Natančnih informacij s ceste je na volanu občutno premalo in nihanje karoserije je v ostreje voženih ovinkih precej moteče, s čimer Lacetti pokaže vso svojo tehnično priletnost. Gledano z vidika prostornosti in uporabnosti je očitkov prej manj. Sedenje spredaj in na zadnji klopi je udobno, celo bolj, kot bi pričakovali glede na zunanje mere, pred voznikovimi očmi je preprosta in precej dobro urejena armaturna plošča, volanski obroč je nekoliko prevelik, plastika pa na otip trda, vendar ne v najnižjem kakovostnem razredu. Svojo pravo vrednost ta avtomobil pravzaprav pokaže v prtljažniku, v katerega je mogoče spraviti 400 litrov prtljage ali tovora. S podiranjem zgolj naslonjal in ne celotne klopi, katere sedalni del je pritrjen v dno, se ta prostor poveča na solidnih 1410 litrov, k čemur je treba prišteti še predalčke v prtljažni kleti. Zveneča oznaka za opremo pomeni, da se Lacetti lahko pohvali z dobro založenostjo glede dodatkov za udobje, pri čemer ne gre spregledati samodejne klimatske naprave, medtem ko mu pri varnostnih dodatkih manjkajo bočni varnostni vreči in elektronika za stabilnost. Tako kombijevski Lacetti ostaja nekje na pol poti med prostornim in družinsko uporabnim avtomobilom in »hi-tech« elementi, ki so tej znamki zaenkrat še nedosegljivi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 89 kW/121 KM

Najvišja hitrost: 186 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,4/ 6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.440 EUR

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / petek, 8. december 2006 / 06:00

Ponarejeni evri

Radovljica - V enem od gostinskih lokalov v Radovljici je neznani gost pred dnevi plačal zapitek z bankovcem za deset evrov. Natakar je kasneje posumil, da mu je gost pl...

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / ponedeljek, 1. junij 2015 / 15:37

Najlepši Slovenec je ...

To bomo izvedeli že konec naslednjega tedna. So se pa finalisti za mistra Slovenije 2015 dva dni družili v gorenjskem Hotelu Špik v Gozdu - Martuljku. Tokrat izbor za najlepšega Slovenca poteka že sed...

GG Plus / ponedeljek, 1. junij 2015 / 15:23

Slikovita Krnica, vrata v gorski svet

Šest kilometrov dolga alpska dolina je vse leto privlačna izletniška točka za številne pohodnike, za planince pa odlično izhodišče za osvajanje bližnjih vrhov.

Gospodarstvo / ponedeljek, 1. junij 2015 / 15:17

Bolj ekonomično in bolj ekološko ogrevanje

Skoraj vso zimo so pet kranjskogorskih hotelov ter prav toliko tamkajšnjih občinskih objektov ogrevali prek sistema daljinskega ogrevanja na lesno biomaso, s čimer so se za več kot dvajset odstotkov z...

Bohinj / ponedeljek, 1. junij 2015 / 15:00

Zlatorog na muhi politike

Zaradi zahtev občinskega sveta po doslednem izvajanju Zakona o gospodarskih javnih službah turiste, ki čakajo na turistično ladjico Zlatorog, ki jo upravlja zasebnik, čakajo zaklenjena vrata na pomolu...

Kronika / ponedeljek, 1. junij 2015 / 14:54

Frentz je priznal krivdo

Nizozemec Johannes Henrik Frentz, ki je v kleti nekdanjega hotela Gora oziroma TGT v Podljubelju gojil konopljo v modernem laboratoriju, se je odločil za priznanje.