Primerna družinska vzgoja

Test: Chevrolet Lacetti Wagon 2.0 VDCi Premium Plus

Kdor je hotel čakati, je lani tudi dočakal, da so pod motorne pokrove (evropskim kupcem namenjenih) Chevroletovih avtomobilov prišli tudi dizelski pogonski stroji. V družinsko naravnanem Lacettiju Wagon se vrti sodobno zasnovan 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je na papirju nekoliko »podhranjen«, vendar se mu to pri vožnji nič ne pozna. Stroj se namreč izkaže s skoraj presenetljivo poskočnostjo in prožnostjo, zato pogosto poseganje po prestavni ročici ni potrebno. Kljub temu pa vozna dinamika ni na vrhunskem, ampak komaj na povprečnem nivoju: petstopenjski ročni menjalnik namreč niti približno ni dorasel energiji, ki jo izžareva motor, nič bolje pa ni s krmilnim mehanizmom in uravnoteženjem podvozja. Natančnih informacij s ceste je na volanu občutno premalo in nihanje karoserije je v ostreje voženih ovinkih precej moteče, s čimer Lacetti pokaže vso svojo tehnično priletnost. Gledano z vidika prostornosti in uporabnosti je očitkov prej manj. Sedenje spredaj in na zadnji klopi je udobno, celo bolj, kot bi pričakovali glede na zunanje mere, pred voznikovimi očmi je preprosta in precej dobro urejena armaturna plošča, volanski obroč je nekoliko prevelik, plastika pa na otip trda, vendar ne v najnižjem kakovostnem razredu. Svojo pravo vrednost ta avtomobil pravzaprav pokaže v prtljažniku, v katerega je mogoče spraviti 400 litrov prtljage ali tovora. S podiranjem zgolj naslonjal in ne celotne klopi, katere sedalni del je pritrjen v dno, se ta prostor poveča na solidnih 1410 litrov, k čemur je treba prišteti še predalčke v prtljažni kleti. Zveneča oznaka za opremo pomeni, da se Lacetti lahko pohvali z dobro založenostjo glede dodatkov za udobje, pri čemer ne gre spregledati samodejne klimatske naprave, medtem ko mu pri varnostnih dodatkih manjkajo bočni varnostni vreči in elektronika za stabilnost. Tako kombijevski Lacetti ostaja nekje na pol poti med prostornim in družinsko uporabnim avtomobilom in »hi-tech« elementi, ki so tej znamki zaenkrat še nedosegljivi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 89 kW/121 KM

Najvišja hitrost: 186 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,4/ 6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.440 EUR

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gospodarstvo / torek, 8. julij 2014 / 13:38

Panika zaradi azijskih sršenov je odveč

Brdo pri Lukovici – Čebelarska zveza Slovenije je od čebelarja z območja Pivke dobila informacijo o navzočnosti azijskega sršena v Sloveniji in tudi o škodi, ki naj bi mu jo povzročil lani poleti....

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / torek, 16. april 2013 / 07:00

Država naj popravi napako

Ljubljana - Več kot 8300 davčnih zavezancev, ki so že prejeli informativni izračun dohodnine za leto 2012, bi izračunu moralo ugovarjati, ker je davčna uprava (Durs) v izračun za...

Šport / torek, 16. april 2013 / 07:00

Finale brez prvakov

Škofja Loka - S finalnim turnirjem na Vrhniki se bo konec tega tedna zaključilo državno prvenstvo v dvoranskem hokeju. Naslova ne bo branila ekipa škofjeloškega Insporta, ki jo j...

Zanimivosti / torek, 16. april 2013 / 07:00

Med finalistkami natečaja za destinacijo odličnosti

Radovljica - Radol´ca je med tremi finalistkami natečaja za destinacijo odličnosti, ki jo v okviru istoimenskega evropskega projekta pri nas že šesto leto zapored organizira javn...

Šport / torek, 16. april 2013 / 07:00

Mornar BS prvi, Triglav presenetil

Kranj - Štiridnevni turnir mladih vaterpolistov, ki je od četrtka do nedelje potekal v pokritem olimpijskem bazenu v Kranju, je postregel z vrsto zanimivih rezultatov. Vse tekme,...

Domžale / torek, 16. april 2013 / 07:00

Za prizidek milijon evrov

Naložbo v največji domžalski osnovni šoli je občina v celoti plačala sama, dodatne prostore pa so v šoli zelo težko pričakovali.