Primerna družinska vzgoja

Test: Chevrolet Lacetti Wagon 2.0 VDCi Premium Plus

Kdor je hotel čakati, je lani tudi dočakal, da so pod motorne pokrove (evropskim kupcem namenjenih) Chevroletovih avtomobilov prišli tudi dizelski pogonski stroji. V družinsko naravnanem Lacettiju Wagon se vrti sodobno zasnovan 2,0-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki je na papirju nekoliko »podhranjen«, vendar se mu to pri vožnji nič ne pozna. Stroj se namreč izkaže s skoraj presenetljivo poskočnostjo in prožnostjo, zato pogosto poseganje po prestavni ročici ni potrebno. Kljub temu pa vozna dinamika ni na vrhunskem, ampak komaj na povprečnem nivoju: petstopenjski ročni menjalnik namreč niti približno ni dorasel energiji, ki jo izžareva motor, nič bolje pa ni s krmilnim mehanizmom in uravnoteženjem podvozja. Natančnih informacij s ceste je na volanu občutno premalo in nihanje karoserije je v ostreje voženih ovinkih precej moteče, s čimer Lacetti pokaže vso svojo tehnično priletnost. Gledano z vidika prostornosti in uporabnosti je očitkov prej manj. Sedenje spredaj in na zadnji klopi je udobno, celo bolj, kot bi pričakovali glede na zunanje mere, pred voznikovimi očmi je preprosta in precej dobro urejena armaturna plošča, volanski obroč je nekoliko prevelik, plastika pa na otip trda, vendar ne v najnižjem kakovostnem razredu. Svojo pravo vrednost ta avtomobil pravzaprav pokaže v prtljažniku, v katerega je mogoče spraviti 400 litrov prtljage ali tovora. S podiranjem zgolj naslonjal in ne celotne klopi, katere sedalni del je pritrjen v dno, se ta prostor poveča na solidnih 1410 litrov, k čemur je treba prišteti še predalčke v prtljažni kleti. Zveneča oznaka za opremo pomeni, da se Lacetti lahko pohvali z dobro založenostjo glede dodatkov za udobje, pri čemer ne gre spregledati samodejne klimatske naprave, medtem ko mu pri varnostnih dodatkih manjkajo bočni varnostni vreči in elektronika za stabilnost. Tako kombijevski Lacetti ostaja nekje na pol poti med prostornim in družinsko uporabnim avtomobilom in »hi-tech« elementi, ki so tej znamki zaenkrat še nedosegljivi.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1991 ccm

Največja moč pri v/min: 89 kW/121 KM

Najvišja hitrost: 186 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 7,1/ 5,4/ 6,0 l/100 km

Maloprodajna cena: 16.440 EUR

Uvoznik: GM SEE, podružnica Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kamnik / ponedeljek, 22. junij 2015 / 12:46

Župani urgenc ne dajo

Predstavniki slovenskih občin in zdravstvenih domov, ki so se zbrali na posvetu o spornem osnutku novega pravilnika o nujni medicinski pomoči (NPM), so sklenili, da bodo ustanovili posebno Skupino za...

Objavljeno na isti dan


Kranjska Gora / torek, 26. julij 2016 / 07:00

Privablja domačine in tujce

Daljinska kolesarska pot (D-2), ki je del evropske kolesarske mreže, vsako leto v poletnih mesecih privablja kolesarje iz vse Slovenije in tujine. Po trasi, ki se začne v Občini Jesenice in nadaljuje...

Razvedrilo / torek, 26. julij 2016 / 07:00

Masterchef v Kranju

Na Glavnem trgu v Kranju je bilo v soboto dopoldne kljub vročini pestro. Mesto je obiskal tudi Darko Klemen, zmagovalec zadnjega domačega kuharskega šova MasterChef. Z Darkom so v Kranj prišla tudi nj...

Jezersko / torek, 26. julij 2016 / 07:00

Spoznali konjenike in vodnike psov

Na Jezerskem je v okviru počitniških aktivnosti za osnovnošolce tamkajšnje podružnične šole potekala predstavitev dela konjenikov in vodnikov službenih psov.

Nasveti / torek, 26. julij 2016 / 07:00

Borovničeva torta brez peke

Božanska torta z borovnicami brez prižiganja pečice

Razvedrilo / torek, 26. julij 2016 / 07:00

Poljub za en evro

Kranj je v soboto gostil Kranjsko noč, zadnji dan Kranfesta pa je v mesto privabil tudi zanimivo družbo. Če smo natančni: srečali smo kar dve fantovščini. Ker smo sodelovali že pri prvi, s...