Glasbeno darilo staršem
Letošnjo prireditev To smo mi so učenci podružnične šole Podljubelj prepletli z glasbo. Mnogi se učijo igrati glasbila.
Podljubelj – Sobotni popoldan je ponudil prebivalcem Podljubelja zanimivo prireditev. Delavke domače šole so vsakega obiskovalca ob prihodu v krajevno dvorano presenetile z lično priponko v obliki note, ki je simbolizirala vsebino programa. Tradicionalno prireditev To smo mi so tokrat posvetili glasbi.
»Prireditev je posvetilo vsem marčnim praznikom in prihodu pomladi. Nastopi otrok, s katerimi želimo pokazati pestro glasbeno ustvarjalnost naših učencev, so darilo staršem za njihovo podporo pri tem. Od jeseni prihajajo v našo šolo glasbeniki iz šole Svarun, ki poučujejo devet učencev igranja na kitaro, citre in klaviature. Naši učenci obiskujejo tudi glasbene šole Promusica, Tržič in Kranj, kjer se učijo različne instrumente. Glasbo smo povezali z igro ob žogi v več tujih jezikih, za kar je poskrbela učiteljica angleščine Dominika Pirjevec. Vseh 27 učencev nastopa v plesu in pevskem zboru, ki ga vodi Urša Frelih Meglič. Pri pripravi programa, ki ga povezujejo učenci, je pomagala tudi Helena Ahačič,« je povedala Maja Ahačič, vodja podružnične šole Podljubelj.
Posebnost šolskih prireditev v Podljubelju je sodelovanje sorodnikov in znancev otrok. Tudi letos so odrasli popestrili nastope učencev. Zanimivo je bilo, da niso odmevali le zvoki harmonike in kitare, ampak je publika spoznala še manj znane instrumente. Ob vnuku na klaviaturah je ded Peter zaigral na glasbilo nakazu. Domačin Franc Janc je mladim dokazal, da se je mogoče naučiti igranja kitare tudi pri sedemdesetih letih. Vaščanom pa so se na prireditvi predstavili tudi bodoči učenci prvega razreda.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

