Prvi kitajski pohod
Prvi kitajski avtomobil na slovenskem trgu je športni terenec Shuanghuan Ceo.
Led je prebit, vrata slovenskega trga so odslej odprta tudi avtomobilskim proizvajalcem z daljne Kitajske. Prvi, ki jih je odrinil, je športni terenec Shuanghuan Ceo, iz tovarne v kitajski provinci Hebei, kjer so avtomobilsko zgodovino začeli pisati pred dvajsetimi leti. Novinec, ki v dolžino meri kar zajetnih 4,71 metra, s svojo podobo precej spominja na BMW-jev model X5 in Toyotin Land Cruiser, prav zato pa je bil ob evropski premieri tarča številnih kritik in tudi tožb zaradi domnevne kraje avtorskih pravic. Kot kaže, to ni bila posebna ovira, saj se je prodaja v nekaterih evropskih državah že začela. Kitajski športni terenec ima podvozje sposojeno pri Mitsubishiju in od tam je tudi 2,4-litrski bencinski štirivaljnik z 92 kilovati (125 KM) in 190 Nm navora v območju od 2500 do 3000 vrtljajev. Pogonski stroj izpolnjuje okoljske normative euro IV, prenos moči se s pomočjo petstopenjskega ročnega ali za 1850 evrov doplačila s samodejnim menjalnikom prenaša na dve ali štiri kolesa, pri čemer za vklop štirikolesnega pogona skrbi elektrificiran mehanizem. Tovarna ima v načrtu tudi dizelski motor, ki je še v razvoju, slovenski uvoznik pa že takoj ponuja tudi predelavo na utekočinjen naftni plin. Ceo prihaja na slovenski trg z bogato serijsko opremo, ki med drugim vključuje čelni varnostni vreči, protiblokirni zavorni sistem z elektroniko za enakomerno porazdelitev zavorne sile, samodejno klimatsko napravo, radijski sprejemnik CD in DVD predvajalnikom ter USB priključkom, usnjeno oblazinjenje sedežev in druge dodatke. Pri Avto Celju, ki nastopa v vlogi uvoznika, in sestrskem podjetju Avto Azija, ki je zadolženo za distribucijo, si je Cea mogoče omisliti za 25.890 evrov, oziroma za poldrugega tisočaka manj v času promocijske cene.