Stroji za ceste (in dvorišča) iz Šenčurja
Družba RO-Tehnologija, ki oskrbuje večino slovenskih gradbenikov nizkih gradenj, ponuja tudi stroje posameznikom v najem.
Šenčur – Ob hitrem razvoju gradnje cest v Sloveniji, pri čemer seveda daleč najbolj prednjači gradnja slovenskega avtocestnega križa, je zanimiva tudi strojna oskrba tovrstnih del. Malo je znano, da praktično vse slovenske graditelje nizkih gradenj s strojno opremo oskrbuje družba Ro-Tehnologija s sedežem v poslovni coni v Šenčurju (sedež imajo v objektu podjetja Avto Hi-fi v soseščini logističnega centra Jurčič).
Podjetje Ro-Tehnologija je bilo ustanovljeno leta 2000. Vodi ga direktor Marko Balkovec, ima pet zaposlenih in je del grupacije Ro-technologies AG iz Švice, zastopajo pa vse najpomembnejše evropske proizvajalce tovrstne mehanizacije. Ponuja celovit spekter strojev od drobilcev in presejalcev za pripravo agregatov v kamnolomih ter valjarjev, kar omogoča pripravo cestnega tampona, asfaltnih baz, polagalcev emulzije in asfalta (finišerjev) do frezalnih strojev in markirnih strojev za talne cestne označbe. Prodajajo tudi tehniko za zimsko vzdrževanje cest, kot so plugi in posipalci. Stranke so vsa cestna podjetja v Sloveniji in gradbena podjetja, ki se ukvarjajo s nizkimi gradnjami. Skupno imajo med 70 in 80 strank, največji pa sta seveda glavna graditelja slovenskih avtocest SCT in Primorje. Ne sodelujejo pa le z izvajalci del, pač pa tudi svetujejo projektantom in investitorjem o prijemih in možnih tehnologijah.
Letos začenjajo tudi ponudbo najema drobne mehanizacije za posameznike za urejevanje dvorišč in privatnih dovozov, kot so razni vibrirni utrjevalci tal, nabijalne plošče in nabijala, žage za asfalt in podobno. Poleg pisarniških prostorov imajo tam skladišče rezervnih delov, za objektom na dvorišču pa tudi stroje, ki so na zalogi. Za večino zahtevnejši strojev so sicer dobavni roki dolgi, tudi do deset mesecev. Ker se gradnja cest v Sloveniji precej povečuje, imajo dela dovolj, okrepiti nameravajo svojo servisno službo, saj se zavedajo, da je na primer polaganje asfalta precej zahteven logistični proces, pri katerem morebitna okvara lahko povzroči zastoj v celi verigi sodelujočih.