Teža slave in razvpitost
Slovenske glasbene in televizijske starlete dnevno razglabljajo o svoji pojavnosti in zunanji podobi. Na internetnem portalu myspace.com pevcem kradejo identitete, fenikse pa najdemo tudi med voditelji komercialnih televizij.
Alenka Gotar je na letošnjem izboru za Emo ves dan (že štirinajst dni prej in potem) poslušala isti stavek: nisi več aktualna. Kot da je pomembna zmaga na Emi, če tega ne znaš uveljaviti še nadaljnjih deset let. Letošnja zmagovalka Rebeka Dremelj pa že, odkar je na sceni, buri duhove ljudskih množic. Najprej smo jo okronali za najlepšo Slovenko, preizkusila se je v igranju, v voditeljstvu in petju. Roko na srce – česarkoli se loti, izpelje. Vse postane na koncu rumena ali realna novička. Kako bo v Beogradu, bomo videli maja. Glede na trenutno politično stanje, pa je vse verjetno še pod vprašajem.
Trenutno sta najbolj popularni par z oddaje Zvezde pojejo zgoraj omenjena operna pevka Alenka Gotar in Slaviša Stojanovič, ki sta v monoton koncept Zvezd, ki pojejo (vsaj na začetku je bilo videti tako), vnesla dinamičnost, energijo in naredila iz oddaje točno to, kar je slovenski gledalec pričakoval: nedeljski večerni šov. Sprožila pa so se ugibanja, ali sta morda tudi zasebno par, ne samo 'zvezdni' in ker je večina Alenkinih prijateljev pravzaprav prijateljic - geji še posebej radi poslušajo njeno glasbo, je rumeni tisk nadaljeval zgodbo v tej smeri. Žal škandala ne bo. Alenka in Slaviša nista par, kakšnih drugih nagnjen pa pevka tudi nima. Je pa zato Luka Špik zadnje čase še bolj razpoložen kot ponavadi - nasmejan je tako vedno. Družba Polone (pevka glasbenega 'dvojca' Gušti in Polona) mu očitno dobro dene.
Zbiranje denarja za nedokončano hišo našega orla Primoža Peterke, ki je vse skupaj samo zmedeno spremljal, je ravno tako dobila epilog na televiziji. Zadeva ni 'zrasla na njegovem zelniku' in je to tudi javno povedal.
Zanimiva je zgodba s profili znanih glasbenikov, ki jih najdemo na spletnem portalu myspace.com. Nekateri profili so realni, so pa drugi slovenski glasbeni ustvarjalci našli svoj profil, o katerem niso vedeli nič, kaj šele, da bi ga ustvarili. Tak primer je profil pevke Špelce, pa tudi Alenka Gotar ima podobno izkušnjo. Z lažno Špelco je prišla v stik na ta način (na primer) Sanja Grohar. Dopisovanja, poslovni dogovori, izmenjave telefonskih številk. Ko je zadeva prerasla elektronsko dopisovanje, se je izkazalo, da prava Špelca o tem ne ve nič. Sanja je potem še nekaj dni razmišljala, komu je pravzaprav pustila svojo številko mobilnika.
Odločim se in teden dni (bolj površno, a več niti ni treba) spremljam programe različnih slovenskih televizij. Vtis je mlačen. Podobno kot razvedrilni program Televizije Slovenija. Vse bolj dobivam občutek, da so stvari narejene 'na hitro'. Paprikina Bomboniera je (bila) zanimiva, a lepih obrazov brez voditeljske žilice se ljudje hitro naveličajo. Pop TV ponavlja filme enega za drugim, Kanal A ustvarja realistične šove, TV Pika pač predvaja, TV 3 pa je hočete ali nočete vse bolj gledan, saj je tudi izbor filmov manj ponavljajoč. Se pa tudi pri njih dogajajo spremembe. Direktorja je zamenjala direktorica, Marlenne ni več, Primož Gliha je odšel in tako sedaj ob Maji Tratnik za vodenje studijske oddaje Liga prvakov sedi Dani Bavec, ki ga poznamo kot 'medijskega multipraktika', nazadnje pa smo ga spremljali kot voditelja v realističnemu šovu Dirka na Kanalu A. V tistem času so ga predstavili še kot voditelja radijske postaje Ekspres, pa se zadeva ni izšla. O njem so se takrat na dolgo in široko razpisali tudi rumeni časopisi.
Pogrešam Anjo Rebek z njeno družabno kroniko (ex TLP ob nedeljah na Slo 1), slovenskega Jamieja Oliverja, realistični šov, ki temelji na domači ideji, nov izbor za Bee Pop, manj dramatičen pristop v informativni oddaji Svet na Kanalu A, večjo strokovnost poročevalcev iz terena komercialnih televizij in dobre filme. Ameriških sem se že 'prenažrla'. Pa kakšen TV Dober dan bi nam spet prav prišel.