Osem let že čakajo na cesto
Obnova ceste proti obrtno poslovni coni bo po ocenah vredna okrog 800 tisoč evrov.
Hrastje – »Mimo poslovne cone še vedno vodi cesta, ki so jo gradili za potrebe avtomobilskih prevozov izpred štiridesetih let. Zato smo v krajevni skupnosti Hrastje podali predlog za njeno rekonstrukcijo že v času, ko smo sodili še pod šenčursko občino, prvič pred osmimi leti,« je na preozko in dotrajano cesto mimo obrtno poslovne cone opozoril predsednik krajevne skupnosti Hrastje Dominik Ovniček.
Tudi zaradi poslovne cone se je promet ob tej cesti precej povečal, obenem pa je ob njej zelo veliko pešcev, saj skozi gozd vodijo številne sprehajalne poti. Cesta zato predstavlja pravo ozko grlo. »Že dva avtomobila se komaj srečata, pa je treba še pešce in kolesarje prehitevati …,« razlaga Dominik Ovniček. Tudi za sam razvoj obrtne cone je nujna dobra prometna povezava, še posebej proti brniški cesti, kamor bi po besedah Dominika Ovnička potem lahko preusmerili tranzitni promet, ki bi se tako izognil naselju. »Pri tem bo treba rešiti tudi problem križišča z brniške ceste proti Hrastjam, ki je zelo nevarno. Prometne nesreče so tam zelo pogoste. Idejni projekt za petkrako krožišče so izdelali že pred dvema letoma, zdaj pa je vse odvisno od direkcije za ceste.«
Obnovo ceste je občina uvrstila v osnutek proračuna za prihodnji dve leti, po ocenah pa naj bi bila vredna 800 tisoč evrov, saj bi v sklopu obnove cestišča na tem odseku uredili tudi vodovod in kanalizacijo. »V idejnem osnutku obnove je predvideno tudi, da bo ob cesti urejena kombinirana kolesarska in pešpot, ločena z pasom zelenice. Za umirjanje prometa pa naj bi poskrbeli z otoki,« je še dodal Ovniček.



Zgornja Gorenjska
Kranjska Gora
Jesenice
Žirovnica
Radovljica
Bled
Gorje
Bohinj
Osrednja Gorenjska
Tržič
Naklo
Kranj
Preddvor
Jezersko
Šenčur
Cerklje na Gorenjskem
Južna Gorenjska
Železniki
Žiri
Gorenja vas-Poljane
Škofja Loka
Medvode
Vodice
Vzhodna Gorenjska
Komenda
Kamnik
Mengeš
Trzin
Domžale
Moravče
Lukovica
Karavanke

