Alpetour prevzel Kam-Bus
Z vstopom Kam-Busa v Skupino Alpetour postaja ta tretji največji avtobusni linijski prevoznik v Sloveniji.
Kranj – Iz Alpetourja Potovalne agencije so nam sporočili, da je uprava v petek podpisala pogodbo o stvarnem vložku v postopku povečanja osnovnega kapitala družbe, s čimer je delniška družba Alpetour postala lastnik delniške družbe Kam-Bus iz Kamnika. Dosedanji lastnik Kam-Busa, to je Modra linija holding, pa je v zamenjavo za delnice kamniškega prevoznika prejel novo izdane delnice Potovalne agencije in tako postal njen 22,5-odstotni lastnik.
Kot smo poročali tik pred novim letom, se avtobusni linijski prevozniki v Sloveniji vse bolj povezujejo, saj neuradne napovedi kažejo, da bodo na Ministrstvu za promet v bodoče (z letom 2009) podeljevali le eno koncesijo na določenem območju. Gre za strateško pomemben dogodek v razvoju Alpetourja Potovalne agencije, ki s to kapitalsko povezavo povečuje svoj tržni delež v slovenskem prostoru s 13,23 na 17,03 odstotka. Po številu prevoženih kilometrov v javnem linijskem prometu se Alpetour sedaj uvršča na tretje mesto, za skupino Veolio-Transport in Viator & Vektor. Skupina Alpetour Potovalna agencija je s prevzemom Kam-busa svoje prevozne kapacitete povečala za 39 voznih enot in v tem trenutku razpolaga z 221 avtobusi, od katerih je 38 visoko turističnih. Število zaposlenih se je povečalo za 86 in tako danes skupina Alpetour zaposluje 472 delavcev.
Prva dama največjega gorenjskega avtobusnega prevoznika Ivanka Zupančič Gaber, direktorica Alpetourja Potovalne agencije, nam je ob tem dejala, da je za upravo Alpetourja okrepitev materialne osnove dela prav gotovo nov izziv in nova odgovornost, kajti pogoji poslovanja na področju javnih linijskih prevozov so izrazito nejasni in sistemsko neustrezno podprti s strani države. Še zlasti velika odgovornost se postavlja pred vodstvo v letošnjem letu, ko bo nadaljnja usoda, zlasti na področju delovanja glavne dejavnosti, ki jo predstavlja prevoz potnikov v javnem linijskem prometu, odvisna od zaključka javnega razpisa za podelitev koncesije za novo koncesijsko obdobje. Kljub določenim negotovostim vidijo nove priložnosti v tem, da bodo z enotnim nastopom na področju trženja zlasti občasnih prevozov lažje usklajevali razpoložljive kapacitete in v okviru stranskih dejavnosti beležili določene sinergijske učinke. Kapitalska povezava sama po sebi ne zagotavlja boljših rezultatov, daje pa zaposlenim večje možnosti, da s kvalitetnim delom in prijaznim ter varnim opravljanjem prevoznih storitev prispevajo k spreminjanju potovalnih navad občanov.