Ovire padajo

Test: Ford Ranger 2.5 TDCi XLT

Ker tudi v razredu terenskih poltovornjakov modni tokovi narekujejo več pozornosti oblikovanju zunanje podobe, je novi Fordov Ranger precej bolj uglajen, kot je bil predhodnik. Prva oblikovna posebnost, ki pade v oči, je velika maska hladilnika, s poudarjenima kromiranima letvicama in z masivnim okvirjem pod njo, nato visoko privzdignjena žarometa in zajetne obrobe blatnikov. Za dodatno ustvarjanje lepotnega vtisa poskrbijo skoraj kičast kromiran zadnji odbijač in stopnici na bokih, ki pomagata pri dostopu v kabino. Pika na i sta še masivna loka na stranicah tovornega prostora, ki sta tam bolj za okras kot zaradi opravljanja kakšne posebne naloge. Ranger ima odslej višje stranice tovornega prostora in možnost namestitve prekrivnega roloja ali pokrova, ki pa ju ni v originalni dodatni opremi. Pohvale na račun funkcionalnosti gredo vsekakor serijski plastični oblogi tovornega prostora. Podaljšana potniška kabina Rangerja iz povsem dostavnega vozila spreminja v mešanca med dostavnikom in terencem. Kabina ima na obeh bokih par vrat, seveda pa je treba razumeti, da se potnikom v zadnjem delu glede udobja godi slabše kot vozniku in sopotniku na desnem sedežu. Kadar pri oznaki opreme piše Limited, ima Ranger za svoje dostavno poslanstvo skoraj preveč razkošno opremljeno notranjost, kjer so med drugim tudi v usnje oblečeni sedeži, sprednja dva tudi z ogrevanjem. Armaturna plošča je pregledna, vsa stikala so na dostopnih mestih in le ročica ročne zavore še vedno grdo štrli z desne strani pod dobro oprijemljivim volanskim obročem. Pogonski stroj je še vedno 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu s »friziranjem« krepko povečali zmogljivost, dvignili in na novo razporedili navor, očistili izpuh tako, da je v okviru veljavnih predpisov, in znižali hrupnost. Pogon je v osnovi speljan k zadnjemu kolesnemu paru, zato je obnašanje brez obremenitve tovornega prostora nekoliko bolj negotovo, še zlasti na mokri podlagi. Za premagovanje terenskih preprek je treba ročno vključiti štirikolesni pogon, pri najtežjih naporih pomaga tudi reduktor motorne moči, pogonski sklop je brez nadzorne elektronike. Ford Ranger je torej postal mešanec med delovnim strojem in potniško terenskim avtomobilom, ki se z izboljšanim udobjem dobro znajde tudi na cestah.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2500 ccm

Največja moč pri v/min: 105 kW/143 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 7,8/ 8,9/ l/100 km

Maloprodajna cena: 26.880 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Zanimivosti / četrtek, 9. maj 2024 / 07:30

Sestri Debevc osvojili tudi Zagreb

Špela in Maša Debevc sta Kamničanki, prihajata iz Šmarce. Znani sta predvsem po svoji ljubljanski butični pekarni Sisters Kurtoš, katere glavna zvezda je sladki kurtoš. Po novem ta sladi življenje tud...

Objavljeno na isti dan


Gospodarstvo / četrtek, 29. januar 2009 / 07:00

Medved na borzi

Če sodimo po borznih indeksih, je minuli teden po Ljubljanski borzi lomastil medved.

Kronika / četrtek, 29. januar 2009 / 07:00

Dogovor o skupnem usposabljanju gasilcev

Kranj - Gostje iz makedonske občine Kočani, ki bodo v skladu s podpisano listino s Kranjem sodelovali na področju zaščite in reševanja, so v soboto v družbi podžupana Igorja V...

Kronika / četrtek, 29. januar 2009 / 07:00

Nesreče

Zagorelo v bližini kamina Domžale - Prejšnji teden je v zgodnjih jutranjih urah izbruhnil požar na podstrešju stanovanjske hiše v Domžalah. Pogasili s...

Nasveti / četrtek, 29. januar 2009 / 07:00

Kako razpoloviti račun za električno energijo

Spodbujanje k učinkoviti rabi energije in premišljenemu ravnanju z električnimi napravami več let spodbuja kampanja Energija.si, bodi učinkovit, ta mesec pa se je začela nova Prihrani do 50 odstotkov...

Zanimivosti / četrtek, 29. januar 2009 / 07:00

Misijonar v Kijevu, še prej na Uralu

V Argentini rojen lazarist Tomaž Mavrič, ki ga po materi, rojeni na Suhi pri Škofji Loki, lahko štejemo tudi za Škofjeločana, je že deset let misijonar na mrzlem in revnem vzhodu Evrope. Misijonar si...