Ovire padajo

Test: Ford Ranger 2.5 TDCi XLT

Ker tudi v razredu terenskih poltovornjakov modni tokovi narekujejo več pozornosti oblikovanju zunanje podobe, je novi Fordov Ranger precej bolj uglajen, kot je bil predhodnik. Prva oblikovna posebnost, ki pade v oči, je velika maska hladilnika, s poudarjenima kromiranima letvicama in z masivnim okvirjem pod njo, nato visoko privzdignjena žarometa in zajetne obrobe blatnikov. Za dodatno ustvarjanje lepotnega vtisa poskrbijo skoraj kičast kromiran zadnji odbijač in stopnici na bokih, ki pomagata pri dostopu v kabino. Pika na i sta še masivna loka na stranicah tovornega prostora, ki sta tam bolj za okras kot zaradi opravljanja kakšne posebne naloge. Ranger ima odslej višje stranice tovornega prostora in možnost namestitve prekrivnega roloja ali pokrova, ki pa ju ni v originalni dodatni opremi. Pohvale na račun funkcionalnosti gredo vsekakor serijski plastični oblogi tovornega prostora. Podaljšana potniška kabina Rangerja iz povsem dostavnega vozila spreminja v mešanca med dostavnikom in terencem. Kabina ima na obeh bokih par vrat, seveda pa je treba razumeti, da se potnikom v zadnjem delu glede udobja godi slabše kot vozniku in sopotniku na desnem sedežu. Kadar pri oznaki opreme piše Limited, ima Ranger za svoje dostavno poslanstvo skoraj preveč razkošno opremljeno notranjost, kjer so med drugim tudi v usnje oblečeni sedeži, sprednja dva tudi z ogrevanjem. Armaturna plošča je pregledna, vsa stikala so na dostopnih mestih in le ročica ročne zavore še vedno grdo štrli z desne strani pod dobro oprijemljivim volanskim obročem. Pogonski stroj je še vedno 2,5-litrski turbodizelski štirivaljnik, ki so mu s »friziranjem« krepko povečali zmogljivost, dvignili in na novo razporedili navor, očistili izpuh tako, da je v okviru veljavnih predpisov, in znižali hrupnost. Pogon je v osnovi speljan k zadnjemu kolesnemu paru, zato je obnašanje brez obremenitve tovornega prostora nekoliko bolj negotovo, še zlasti na mokri podlagi. Za premagovanje terenskih preprek je treba ročno vključiti štirikolesni pogon, pri najtežjih naporih pomaga tudi reduktor motorne moči, pogonski sklop je brez nadzorne elektronike. Ford Ranger je torej postal mešanec med delovnim strojem in potniško terenskim avtomobilom, ki se z izboljšanim udobjem dobro znajde tudi na cestah.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 2500 ccm

Največja moč pri v/min: 105 kW/143 KM

Najvišja hitrost: 158 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 10,9/ 7,8/ 8,9/ l/100 km

Maloprodajna cena: 26.880 EUR

Uvoznik: Summit Motors Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / četrtek, 7. december 2017 / 21:51

Jakupiju dosodili še štiri mesece zapora

Ljubljana – Jeseničana Mirzana Jakupija, ki je bil na kranjskem okrožnem sodišču konec septembra v odmevnem primeru smrti dveletne jeseniške deklice Arine nepravnomočno obsojen na 21 let zapora (so...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / petek, 12. februar 2010 / 07:00

Na izredni seji tudi o izhodni strategiji

Ljubljana - Včeraj so se poslanci državnega zbora sestali na izredni seji. Obravnavali so predlog priporočila v zvezi z neobjavljenimi javnimi razpisi Službe vlade za lokalno sam...

Prosti čas / petek, 12. februar 2010 / 07:00

Ko Gorenjec na sejem gre ...

Vsako leto nam takoj po januarskem petminutnem predahu že predstavljajo novosti, okuse, storitve in dejavnosti na naših sejmiščih. Žal se moramo Gorenjci voziti v druge dele Slovenije, saj kranjskega...

Kultura / petek, 12. februar 2010 / 07:00

Med poezijo in sliko

Včeraj so v galeriji Kranjske hiše odprli razstavo z naslovom Likovne dimenzije poezije. Priznane likovne ustvarjalce iz štirih držav so k ustvarjanju spodbudile pesmi.

Prosti čas / petek, 12. februar 2010 / 07:00

Na Emo za deset evrov

Letošnja Ema bo potekala v Marmorni dvorani na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani, in sicer 20. (predizbor) in 21. februarja (izbor). Voditelja predizbora bosta Bernarda Žarn

Gospodarstvo / petek, 12. februar 2010 / 07:00

Še zadnja delitev ob stečaju Elana

Begunje - Vse je pripravljeno še za zadnjo delitev stečajne mase Elana v višini štiristo tisoč evrov, ko naj bi se stečaj Elana po dvanajstih letih končno zaključil. Stečajnemu u...