Vroča hišna Belvi ponudba
Bili smo na snemanju nove (vizualne) reklame za radijsko oddajo Vroče in pekoče in povprašali ustvarjalce Hiše glasbe, kaj se je v šestih letih, odkar obstajajo, spremenilo. Skupni imenovalec obeh oddaj je kranjski Radio Belvi.
Tokrat je na fotografiranju za reklamo radijske oddaje Vroče in pekoče imel glavno vlogo moderator Radia Belvi Filip Kocijančič - kdo pa drug. Sodelovale so še svetlolasa turbo angelčka Metka in Marjetka, Manca Špik, Petra Slapar in edina temnolaska Sanja Grohar. Reklama naj bi se že naslednji teden pojavila v javnosti, čez čas pa krasila tudi notranjost revij. Fotografija je tokrat delo znanega slovenskega fotografa Bora Dobrina, precej pa ima zraven tudi art direktor znane revije za moške Gojko Zrimšek.
Filip je novinarski 'maček' ene od slovenskih revij, skrbi za nekatere zajčice, v zadnjem času tudi zase – saj je shujšal za več kot dvajset kilogramov. Velika ljubezen še vedno ostaja radio. Razmišljal je tudi o novem Aktualu, vendar ostaja na Belviju. Njegova oddaja Vroče in pekoče se od lani ni spremenila. Prisluhnete ji lahko vsako sredo med sedmo in enajsto zvečer, v njej pa gosti slovenske dame, misice, estradnice. Že sam naslov oddaje pove, o čem pretežno teče beseda.
Pogovarjali smo se tudi z glavnimi ustvarjalci (ravno tako radijske oddaje) Hiše glasbe, ki ji lahko prisluhnete na Belviju vsak četrtek med 23. in 01. uro zjutraj. Oddajo pripravljata Luka Šorli (DJ Leigh) in Sandi Ogrizek, ki oddajo tudi vodi. Za iskanje gostov oziroma pomoč pri organizaciji skrbi Jure Trilar. Luka je še ediniaktivni del prvotne ekipe.
Hiša glasbe je namenjena izključno klubski glasbi. Hausu namenijo največ četrtkov in tudi ime ima oddaja ravno po tej zvrsti. V Hiši glasbe ljubitelji klubske glasbe slišijo tudi različice, ki jih ne dobiš v trgovini. Veliko skladb in glasbenih nizovso in še vedno voddaji predvajajo prvič. Prisluhnete lahko tudi ekskluzivnim pogovorom z zvezdniki klubske glasbe svetovnega formata, informacijam o klubskih dogodkih v Sloveniji in pomembnih prireditvah v tujini.
Letos bo Hiša glasbe praznovala šesti rojstni dan. Urednikiso ji sicer namenili uro manj, čemur so se ustvarjalci prilagodili z bolj dinamično shemo. Predstavitvi novosti, napovedniku in pogovorom je namenjena prva ura oddaje, v drugi uri pa poslušalci lahko uživajo ob glasbi izbranega ustvarjalca -producenta ali DJ-a. Poslušalci sodelujejo tudi v številnih nagradnih igrah, izbirajo najljubši klub, najboljšega Dj-a. Luka in Sandi si prizadevata, da je v vsaki oddaji skrito presenečenje, na katerega se poslušalci največkrat dobro odzovejo, postane del oddaje, ki se potem razvija sproti in spontano.