Odločno popravljanje vtisa
Novi Mitsubishi Lancer bo skušal povsem zasenčiti svojega predhodnika.
Mitsubishi z novo generacijo modela Lancer skuša popraviti bled vtis, ki ga je predvsem zaradi premalo privlačne zunanjosti v preteklih letih zapustil s predhodnikom. Novinca so razvili skupaj s Chryslerjem, osnova je uporabljena pri številnih modelih, ki so že ali šele bodo na cestah. Zunanja podoba je kljub limuzinski zgradbi športno agresivna, predvsem na nosu, ki je z ozko masko hladilnika in zajetno režo za dobavo zraka do motorja v spodnjem delu odbijača podoben žrelu morskega psa. Limuzina, ki meri v dolžino 4,57 metra, se po velikosti uvršča že v srednji razred, temu primerna pa je tudi prostornost potniške kabine, ki nudi več udobja vozniku in sopotniku kot potnikom, ki jim je določena zadnja klop. Voznikov delovni prostor je zelo podoben kot v terenskem outlanderju, linije so čiste in moderne, merilniki pregledni, stikala na primernih mestih, kakovost plastike pa ni dorasla nepisanim standardom, ki naj bi veljali v tem velikostnem razredu. Prtljažnik sprejme natanko 400 litrov, njegov pokrov pa je treba odpirati z daljinskim upravljalnikom ali vzvodom v kabini, kajti na pločevini ni odpiralne kljuke. Motorji so za zdaj trije, najšibkejši je 1,5-litrski bencinski štirivaljnik z 80 kilovati (109 KM), ki bo šele prišel, sledi 1,8-litrski bencinski stroj s 103 kilovati (140 KM), ki ga je Mitsubishi razvil v sodelovanju s Hyundaijem. Turbodizelski motor si Mitsubishi sposoja pri Volkswagnu, gre pa za že znani 2,0-litrski stroj s 103 kilovati (140 KM), ki je povezan s šeststopenjskim ročnim menjalnikom. Motorna paleta se bo še okrepila, napovedan je še nov hišni 1,8-litrski turbodizel, za sladokusce pa prideta še športni izvedbi evolution in rallyart. Za 1,8-litrskega bencinskega Lancerja je treba odšteti 18.500 evrov, za dizelsko izvedbo pa dva tisočaka več. Na cenovne razlike bolj kot motorji, vpliva dodajanje opreme.