Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Gorenjska / petek, 5. julij 2013 / 07:22

Gorenjski glas, št. 53

Gorenjski glas, 5. julij 2013, št. 53

Objavljeno na isti dan


Škofja Loka / ponedeljek, 9. junij 2014 / 15:48

Gradnja kanalizacije se končuje

Na gradbišču novega zadrževalnika deževnih voda so v sredo predstavili dela, ki ta čas potekajo v okviru projekta Odvajanje in čiščenje odpadnih voda v porečju Sore na območju Škofje Loke.

Humor / ponedeljek, 9. junij 2014 / 15:44

Dopustniške volitve

Predstavljamo vam praktičen primer letošnjih predčasnih državnozborskih volitev, ki naj bi bile predvidoma 13. julija.

Slovenija / ponedeljek, 9. junij 2014 / 15:24

Vodilni sistem za slepe

Ob tednu slepih so predstavili talni taktilni vodilni sistem, ki slepim in slabovidnim omogoča varne poti po urbanem okolju.

Zanimivosti / ponedeljek, 9. junij 2014 / 15:06

Lučke in vrtnice

Lučke in vrtnice v rokah mladih deklet v belih opravah, prelestnih sojenic, ki prinašajo in odnašajo luč in nam pišejo usodo današnjega dne. Njih glas se nam zdi vilinski, a je vendarle po...

Zanimivosti / ponedeljek, 9. junij 2014 / 15:06

Gasilsko rajanje

Gasilsko rajanje v Mavčičah je sledilo uspešnemu nastopu Prostovoljnega gasilskega društva Mavčiče na občinskem tekmovanju 31. maja letos. Mavčiški gasilci – od pionirjev do veteranov – so...