Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kronika / ponedeljek, 17. oktober 2022 / 10:49

Odnesli tudi suhomesnate izdelke

Domžale – Neznani storilci so v torek vlomili v gostinski obrat v okolici Domžal, iz katerega so odnesli denar in več suhomesnatih izdelkov. Podjetje je oškodovano za nekaj tisoč evrov, so sporočil...

Objavljeno na isti dan


Zanimivosti / torek, 6. september 2011 / 07:00

Zavarovalniški Kuža Pazi pazil na šolarje

Kranj - V Zavarovalnici Triglav so tudi ob začetku letošnjega šolskega leta poskrbeli za varnost šolarjev. Njihova maskota - Kuža Pazi je v prvih šolskih dneh v vlogi prometnika...

Mularija / torek, 6. september 2011 / 07:00

Otroška peresa

Gospodarstvo / torek, 6. september 2011 / 07:00

Srečanje pridelovalcev koruze

Žabnica - Oddelek za kmetijsko svetovanje pri Kmetijsko gozdarskem zavodu Kranj bo v četrtek z začetkom ob 10. uri pripravil na njivi Tomaža Šifrerja na Žabniškem polju strokovno...

Gospodarstvo / torek, 6. september 2011 / 07:00

Mešetar

Odkupne cene mleka Agencija za kmetijske trge in razvoj podeželja pripravlja tudi mesečno tržno poročilo za mleko, ki vključuje tako odkupno ceno mlekarn kot dobavitel...

Kronika / torek, 6. september 2011 / 07:00

Varnostni pas je tudi za otroke

Kranj - V četrtek, na prvi šolski dan, gorenjski policisti niso imeli pretiranega dela s kršitelji. Kljub temu so zaradi neuporabe varnostnega pasu in prehitre vožnje kaznovali s...