Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Kranj / sobota, 2. januar 2016 / 12:46

Negujejo materni jezik

Izšla je monografija Dvajset let uspešnega delovanja Zveze makedonskih kulturnih društev Slovenije s poudarkom na izvajanju dopolnilnega pouka makedonskega jezika v Sloveniji.

Objavljeno na isti dan


Splošno / sreda, 19. marec 2008 / 07:00

Uspehi gasilcev so odlični

Predsednik PGD Preddvor Ciril Zupin je na volilnem občnem zboru v mesecu februarju predal mesto predsednika Marku Bohincu. Franci Dolinšek pa je prevzel poveljniško mesto od Branka Koširja.

Splošno / sreda, 19. marec 2008 / 07:00

Dogovorjena pravila obnašanja na kmetijskih zemljiščih

Vzpodbudno pismo Zavoda za gozdove nas seznanja s pravili obnašanja lovcev na kmetijskih zemljiščih.

Preddvor / sreda, 19. marec 2008 / 07:00

S kresničkami smo (pre)vidnejši

Preddvorska šola in občinski svet za preventivo in vzgojo v cestnem prometu (SPV) sta tudi letos pripravila skupno preventivno akcijo.

Splošno / sreda, 19. marec 2008 / 07:00

Velik uspeh kegljačev

Kegljaški klub Bela, ki v okviru našega Športnega društva Storžič Preddvor nastopa v medobčinski ligi, v letošnjem prvenstvu nastopa s povprečnim uspehom.

Splošno / sreda, 19. marec 2008 / 07:00

Turisti pohvalijo, a tudi grajajo

Študentke, zaposlene v turistični poslovalnici, so posredovale obiskovalcem informacije po telefonu in po e-pošti.