Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

GG Plus / ponedeljek, 9. maj 2016 / 20:23

Muzej, zazrt v prihodnost

V prostorih Infocentra Triglavska roža na Bledu bodo prihodnji četrtek tudi uradno odprli Antimuzej Dežela fizike, v katerem obiskovalca popeljejo skozi zanimivo predstavitev naravnih in fizikalnih po...

Objavljeno na isti dan


Slovenija / četrtek, 1. februar 2024 / 17:25

Lansko leto najtoplejše doslej

Lansko leto je bilo tako v Sloveniji kot tudi na svetu najtoplejše od začetka meritev.

Šport / četrtek, 1. februar 2024 / 17:23

Bam.Bi praznuje petindvajset let

Športno društvo Bam.Bi iz Trboj že petindvajset let združuje rekreativno in tekmovalno misleče, športa in druženja željne ljudi. V društvu je trenutno evidentiranih 598 članov, aktivno pa se jih udejs...

Zanimivosti / četrtek, 1. februar 2024 / 17:18

Na podbreški velikanki

Letos je šlo za t. i. evropsko prvenstvo v smučarskih skokih na 35-metrski podbreški skakalnici. Vsak tekmovalec si je namreč ob prijavi izbral evropsko državo, za katero je skakal.

Slovenija / četrtek, 1. februar 2024 / 17:15

Staršem zagotoviti možnost izbire

V Iniciativi staršev otrok v zasebnih vrtcih so se minuli teden ostro odzvali na načrtovane spremembe zakona o vrtcih, ki predvideva tudi ukinitev sofinanciranja programov zasebnih vrtcev.

Slovenija / četrtek, 1. februar 2024 / 16:06

Kako preveriti veljavnost elektronske vinjete

Prvega decembra lani je minilo drugo leto od uvedbe elektronskih vinjet, ki so nadomestile klasične vinjete v obliki nalepke. Za razliko od klasične letne vinjete, ki se ji je veljavnost iztekla 31. j...