Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Avtomobilizem / četrtek, 5. julij 2012 / 07:00

Zdrav duh v igrivi podobi

Test: Kia Rio 1,25 CVVT EX Urban

Objavljeno na isti dan


Razvedrilo / torek, 8. oktober 2013 / 07:00

Nov družinski član

Pred kratkim smo spoznali novega avtomobilskega člana družine Suzuki. Na golfski površini Diners Golf in Country Kluba Ljubljana v Smledniku smo tako pozdravili novega SX4 S-Cross.

Razvedrilo / torek, 8. oktober 2013 / 07:00

Za abrahama v Amsterdam

Janez Markuta je pred kratkim praznoval abrahama. Prihaja iz Čadovelj, vasi pod Storžičem. Večina Janeza pozna po njegovi predanosti kmetiji, kjer dela nikoli ne zmanjka. Šparglji, jagode, češnje, sli...

Razvedrilo / torek, 8. oktober 2013 / 07:00

Slavljenec Franci

V nedeljo, 22. septembra letos, je Franci Krč ali po domače Španov Franci ml. iz Gorenj pri Kranju praznoval svoj 40. rojstni dan. Na domačem dvorišču se je odvijalo prijetno praznovanje v...

Nasveti / torek, 8. oktober 2013 / 07:00

Tanja odgovarja

Obračam se na vas, da mi odgovorite samo na eno vprašanje. Ali bom dobila stanovanje in kdaj? Hvala.

Nasveti / torek, 8. oktober 2013 / 07:00

Povej, kaj sanjaš

»Sanjala sem, da sem bila odsotna (na potovanju v tujini) in sem dobila telefonski klic. V bistvu je bilo okolje podobno kot doma, vendar sem vedela, da sem na potovanju. Klic na običajni...