Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Nasveti / četrtek, 5. februar 2009 / 07:00

Ciplji

Ciplji so družina okrog 80 vrst morskih rib, ki je razširjena v obalnih vodah zmernega in tropskega pasu.

Objavljeno na isti dan


Kranj / nedelja, 30. avgust 2015 / 09:10

Zavrteli so Slovenijo

Stražišče – Vseslovenska akcija Zavrtimo Slovenijo želi slovenski širši javnosti predstaviti izzive in življenjske zgodbe športnikov invalidov z namenom promocije parakolesarstva in športa...

Cerklje na Gorenjskem / nedelja, 30. avgust 2015 / 09:09

Obletnica pastirske koče na planini Koren

Cerklje – Planina Koren med Velikim Zvohom in Košutno je še vedno živa, vsako leto se na njej pase do malega šmarna (8. septembra) od petnajst do dvajset glav živine. Pašna skupnost Kriška planina...

Vodice / nedelja, 30. avgust 2015 / 09:07

S kamerami bodo nadzirali okolico šole

Vodice – Z začetkom novega šolskega leta bodo na Osnovni šoli Vodice uvedli videonadzor gibanja oseb na zunanjih površinah. Povod za namestitev štirinajstih kamer je po besedah ravnatelja Jureta Gr...

Vodice / nedelja, 30. avgust 2015 / 09:07

Korak bliže središču Vodic

V Vodicah so podpisali pogodbo o izdelavi projektne dokumentacije za občinsko središče. Občina je že lastnica vseh zemljišč, zdaj pa bodo iskali soinvestitorje projekta, ocenjenega na 12–15 milijonov...

Šport / nedelja, 30. avgust 2015 / 09:06

Veliki up slovenskega relija

Slovenija je po šestih letih znova imela predstavnika na reliju za svetovno prvenstvo. V Nemčiji je za volanom forda fieste R2 sedel Tim Novak, enaindvajsetletnik iz Hraš pri Radovljici. Lani ga je me...