Ali bi bil res moj?

Test: Chevrolet Aveo 1.2 Moj

Ko kakšnemu avtomobilu zmanjka prodajnega zagona, prodajalci običajno nekoliko znižajo ceno, ali pa skušajo privabiti kupce s kakšnim dodatnim kosom opreme. In tako se je zgodilo tudi Chevroletovemu Aveu, ki so mu nalašč za slovenske kupce pripeli dodatno oznako »moj« in nanj in vanj navesili tisto, kar naj bi bilo dovolj prepričljivo za zahteven podalpski trg. Aveo, ki je nekoč nosil Daewoojev znak in mu je bilo ime Kalos, seveda že dolgo ni več mladenič, a še vedno ima dovolj mladostno zunanjost, da se brez sramu lahko postavlja ob bok mlajšim tekmecem. Bolj trda mu prede, ko se je treba pomeriti v tehniki in cestnih spretnostih. Že na pogled precej cenena plastika, pusta barvna sivina z nekaj črnine, ne ravno povsem posrečena stikala in še nekaj drugih podrobnosti govorijo o tem, da je Aveo nizkoproračunski avtomobil, k sreči pa je že v ne najdražjem paketu opreme kar precej dodatkov, ki zagotavljajo varno vožnjo in udobje, med njimi gre posebej izpostaviti učinkovito klimatsko napravo. V motorni paleti ni nobenega pretirano tehnološko naprednega pogonskega stroja, a tudi proizvajalčeva filozofija je takšna, da stavi na preverjeno tehnologijo za temu primerno ceno. To velja tudi za 1,2-litrski bencinski štirivaljnik, ki je že precej v letih, a deluje zanesljivo in zna zadovoljiti želje manj zahtevnih voznikov; to med drugim pomeni, da je zadovoljivo prožen, ne preveč živahen in preveč hrupen, ko ga voznik priganja v neljubo visoko območje vrtljajev, v družbi z ne ravno vzorno natančnim menjalnikom. Poraba bencina je zelo odvisna od načina vožnje, a se povprečje utegne iziti s 7,9 litra na 100 kilometrov. Udobje med vožnjo je podobno kot pri večini avtomobilov te velikostne skupine, lega na cesti pa še precej daleč od brezhibne in tudi udarce kratkih grbin podvozje prenaša malce slabše, kar se nekoliko manj občuti pri polno naloženem avtomobilu. Čas v avtomobilski industriji je pač neizprosen, letošnja pomlad pa bo med drugim pripeljala tudi krepko izboljšani Aveo.

Osnovni tehnični podatki

Gibna prostornina: 1150 ccm

Največja moč pri v/min: 52 kW/71 KM

Najvišja hitrost: 157 km/h

Poraba goriva po EU norm.: 8,5/ 5,2/ 6,5 l/100 km

Maloprodajna cena: 8.130 EUR

Uvoznik: GM SEE, Budimpešta, podr. Ljubljana

 

Zgodilo se je


Gorenjski glas: glasilo osvobodilne fronte za Gorenjsko četrtek, 17. februar 1949

Kranj je svečano proslavil stoletnico Prešernove smrti

... V torek, 8. t. m., pa je bila tudi republiška proslava osredotočena na Kranj in sicer na pesnikovem grobu. Te slavnosti se niso udeležili le zastopniki slovenskih ustanov ... 

Škofja Loka / torek, 8. november 2022 / 09:41

Ločanka, št. 10

Ločanka, 8. november 2022, št. 10

Objavljeno na isti dan


GG Plus / torek, 11. oktober 2011 / 07:00

Franica Košenini postane Franja dr. Tavčarjeva

Po vrsti ljubezni, ki so bile večinoma bolj umišljene kot resnične, se je Tavčar po treh letih osvajanja tudi oženil, z Ljubljančanko Franico Košenini, ki je 22. maja 1887 postala Franja dr. Tavčarjev...

Zanimivosti / torek, 11. oktober 2011 / 07:00

Srečujejo se že več kot 25 let

Družinskega srečanja Anžonovih v Podljubelju se je letos udeležilo 72 sorodnikov.

GG Plus / torek, 11. oktober 2011 / 07:00

Tavčarjeve ljubezni: Emilija, Nežka, Hermina

Kakšno je bilo Tavčarjevo zgodnje ljubezensko življenje? V Ljubljani ga je navdihovala Emilija, njegova Laura in Julija. V rodnih Poljanah pa sestrična Nežka, ki jo je poveličal v svojih delih. Iz Kra...

Zanimivosti / torek, 11. oktober 2011 / 07:00

Gasilci treh dežel bodo še sodelovali

Jesenice - Minuli četrtek so v Kolpernu na Jesenicah gasilci Gorenjske, Koroške in Furlanije Julijske krajine proslavili 45 let od prvih oz. 40 let organiziranih stalnih srečanj...

Šport / torek, 11. oktober 2011 / 07:00

Začetek odbojkarskega prvenstva

S tekmami prvega kroga se je minuli konec tedna začelo državno prvenstvo v odbojki tako za ženske kot tudi za moške. Največja sprememba je v moški konkurenci, kjer v prvi ligi tekmuje deset in ne več...