Pod okriljem velikega brata
Volkswagen bo januarja k nam pripeljal novega športnega terenca Tiguana.
Nemški Volkswagen je precej dolgo okleval z vstopom v razred športnih terencev. Ker pa je njihov Touareg postal uspešnica, je bila skoraj logična odločitev še za nekoliko manjši avtomobil, ki zna voziti po gladkem asfaltu in tudi po brezpotjih. Tako je nastal manjši brat Tiguan, ki s svojo zunanjostjo odraža vsestransko pripadnost Volkswagnovi hiši, hkrati pa nagovarja kategorijo kupcev, za katero se pulijo vsi pomembni avtomobilski proizvajalci.
Zanimivo je, da imajo vsi bencinski in dizelski motorji pomoč turbinskega polnilnika. Osnovni pogonski stroj je 1,4-litrski bencinski TSI (110 kW/150 KM), sledi 2,0-litrski turbodizel (103 kW/140 KM), nato prideta še močnejši 2,0-litrski turbodizel (125 kW/170 KM) in 1,4 litrski TSI z enako močjo, ki bo dobil še močnejšo 2,0-litrsko različico (147 kW/200 KM). Pogon je pri osnovnih motornih izvedbah lahko speljan k sprednjim, pri močnejših pa k vsem štirim kolesom. Tiguanova notranjost je zgledno urejena po hišnem zgledu, medtem ko se z inovativno tehnologijo navigacijskega sistema po brezpotjih lahko pohvali osrednji komunikacijski sistem, ki vključuje tudi radijski sprejemnik s CD in DVD zgoščenk. Volkswagnov novinec se bo z izhodiščno ceno 26.634 evrov spopadal predvsem s tekmeci z Daljnega vzhoda.