Avtomobilizem na kratko
Evropski avto leta 2008 je Fiat 500
Mednarodna žirija za izbor Evropskega avta leta, ki jo sestavlja 58 novinarjev iz 22 evropskih držav, je letošnjo lovoriko (Car of the Year 2008) podelila Fiatu 500. Zmagovalec je s 385 točkami premagal Mazdo 2 (325 točk) in Ford Mondeo (202 točki), v finalu pa so se za naslov potegovali še Kia Cee'd, Nissan Qashqai, Mercedes-Benz razred C in Peugeot 308. Fiat 500 se s svojim dosežkom pridružuje zmagoviti dvanajsterici skupine Fiat, ki jo je začel Fiat 124 leta 1967.
Prihaja še Peugeot 4007
Po Mitsubishiju in Citroënu je svojega člana družine terenskih trojčkov pripeljal tudi Peugeot. Novinec z oznako 4007 se od Mitsubishija Outlanderja in Citroëna C Crosserja razlikuje predvsem po sprednjem delu, kjer kraljuje velika maska hladilnika z levjim logotipom, drugačne so tudi zadnje luči, vse drugo pa je bolj ali manj podrejeno skupnim jedrom. Peugeotov terenec bo na slovenskem trgu za zdaj na voljo samo z 2,2-litrskim turbodizelskim štirivaljnikom, ki razvije 115 kilovatov (156 KM) in je opremljen s filtrom trdih delcev. Cene se začenjajo 33.900 evrov, dražja izvedba pa stane 37.900 evrov. Pri Peugeotu Slovenija so za prihodnje leto v prodajni načrt zapisali številko 170.
Kmalu nova Honda Jazz
Na domačem japonskem trgu je Honda pravkar začela prodajati novo generacijo modela Fit, ki je v Evropi znan pod imenom Jazz. Po osnovnih oblikovnih potezah novince spominja na predhodnika, vendar je elegantnejši in tudi nekoliko večji. Na Japonskem sta pogonu namenjena 1,3- in 1,5-litrski motor, na evropskih trgih bo na voljo tudi turbodizel. Ob osvežitvi zunanjosti so Hondini arhitekti obsežno prevetrili tudi notranjost, ki po novem ponuja več prostora in udobja za potnike. Po napovedih naj bi bil novi Jazz na evropskih trgih naprodaj pozno prihodnje leto.