Poštevanko urijo s pomočjo glasbe
Učenje poštevanke je s pomočjo glasbe lahko zabavno in obenem bolj učinkovito. Na takšen način se poštevanke učijo preški tretješolci.
Medvode - Na Osnovni šoli Preska bo tudi v letošnjem šolskem letu potekal projekt »Urjenje poštevanke s pomočjo glasbe, v katerega so vključeni učenci tretjega razreda devetletke, vodi pa ga Mira Kuzma, šolska psihologinja in specialistka pomoči z umetnostjo. Projekt so ob zaključku lanskega šolskega leta v obliki musicala »V vasici poštevanka naša je pesem doma« predstavili z učenci 3. a razreda in njihovo razredničarko Alenko Jenko. »Želeli smo pokazati, da se lahko poštevanke učimo tudi drugače in upali, da bo občinstvo zapelo z nami. Učenje poštevanke je resnično lahko zabavno, sproščeno, hitrejše in tudi bolj učinkovito – zlasti za učence s specifičnimi učnimi težavami. Učenci se učijo poštevanke ob opori glasbe, rim, slik, gibanja. Učijo se je lahko na vrsto različnih načinov, tako da urjenje res ni nikoli dolgočasno: individualno (s pomočjo DVD-ja, zgoščenke z glasbo in pesmicami, kartončki, prebiranjem pravljic,…) ali v skupini – v razredu (dramatizacija glasbenih pravljic, prepevanje pesmic ob različnih glasbenih igricah,…),« je povedala Mira Kuzma.
Da bi to dosegli, je sestavila sedem glasbenih pravljic, s pomočjo katerih učenci ob dramatizaciji spoznavajo pojem množenja in služijo kot opora pri pomnenju poštevanke posameznih števil. »V vsaki pravljici je predstavljena pesem, v katero je vpletena poštevanka določenega števila. Vsako pesem sem še slikovno ponazorila s šestnajstimi sličicami, ki jih učenci izrezujejo in s pomočjo katerih lahko potekajo različne igrice za urjenje poštevanke tako doma kakor v razredu,« je še zaključila Kuzma.