Močna želja po ugajanju
Novi Ford Mondeo hkrati prihaja v vseh treh karoserijskih različicah.
Dolgo pričakovani novi Ford Mondeo je v prvih septembrskih dneh zapeljal tudi na slovenske ceste, kjer v boju z nekaterimi novimi tekmeci obeta pestro avtomobilsko jesen. Novinec je hkrati na voljo v treh karoserijskih oblikah, kot štiri- ali petvratna limuzina in kombi. Fordovi oblikovalci so tudi tokrat uporabili tako imenovani kinetični dizajn, s katerim so novincu vdahnili precej zunanje dinamike in ga naredili prepoznavnega med tekmeci. Tudi v notranjosti se nadaljuje nova Fordova oblikovalska usmeritev, zato voznika pričaka razgibana armaturna plošča z različnimi vložki, ki učinkovito razbijajo monotonost plastike. Instrumentni del poleg merilnikov hitrosti in motornih vrtljajev vključuje tudi digitalni zaslon, kjer se prikazujejo vse informacije o avtomobilu in njegovih sistemih. Posebna skrb je bila namenjena tudi potniškemu udobju in prostornosti, v zadku vseh treh karoserijskih različic pa so prostorni prtljažniki. Motorna izbira je pestra, saj se je mogoče odločiti za enega od štirih turbodizelskih ali petih bencinskih motorjev: najšibkejši 1,8-litrski turbodizel razvije 74 kW (100 KM), močnejši 92 kW (125 KM), dva 2,0-litrska pa 96 kW (130 KM) in 103 kW (140 KM). Bencinski del začenja 1,6-litrski štirivaljnik z 81 kW (110 KM) ali 92 kW (125 KM), nadaljuje 2,0-litrski s 103 kW (140 KM) in zaokrožuje 2,5-litrski petvaljnik s 162 kW (220 KM). Poleg zmogljivih motorjev novinca odlikuje tudi uravnoteženo podvozje, ki omogoča zanesljivo lego na cesti in pričakovano raven potniškega udobja. Novi Mondeo ima na slovenskem trgu začetno ceno 19.631 evrov (štirivratna limuzina), za petvratno limuzino je treba odšteti 20.195, za kombi pa 20.997 evrov.